۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱

جانشین معاون هماهنگ كننده ناجا:

منتظر واقعی، مطیع محض ولایت در زمان غیبت است

منتظر واقعی، مطیع محض ولایت در زمان غیبت است

جانشین معاون هماهنگ كننده ناجا گفت: منتظر واقعی كسی است كه در زمان غیبت، مطیع محض ولایت باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدجواد زاده كمند در همایش كوهنوردان نیروهای مسلح در تپه نورالشهدا تأكید كرد: ما سربازان ولایت به عنوان منتظران واقعی، با شناخت دقیق وظایف مان، شناخت امام و ایمان به ظهور، دین خودمان را ادا كنیم و عزت اسلام را در سخت ترین شرایط حفظ كنیم.

وی خاطرنشان كرد: منتظر واقعی كسی است كه در زمان غیبت، مطیع محض رهبری بوده و برای تعالی خود و به ویژه جامعه اسلامی تلاش كند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح كرد: سوم خرداد روزی است كه بزرگ مردانی با تأسی به امام بزرگوار و منطق ایشان كه با آن انقلاب شكوهمند اسلامی را پایه گذار و پیروز كرده بودند، حماسه بزرگ فتح خرمشهر را آفریدند و آن منطق، غلبه نیروی ایمان بر ابزار آن هم در شرایط نابرابر بود.

جانشین معاون هماهنگ كننده ناجا تشریح كرد:‌ منطق حضرت امام(ره) فقط مختص دوران دفاع مقدس نبود بلكه در سی و هشت سال عمر باشكوه انقلاب اسلامی، همواره موفقیت های بزرگی را برای نظام به ارمغان آورده است.

سردار زاده كمند افزود: توسعه منطق امام(ره) در جهان اسلام به وضوح معلوم است؛ پیروزی حزب الله در لبنان و شكست بزرگترین ارتش منطقه، پیروزی مبارزان فلسطینی و مبارزان یمن و خیلی اتفاقات دیگر، با پیروی از منطق امام{ره} اتفاق افتاد.

وی تأكید كرد: برای پیروزی همواره باید از این منطق پیروی نموده و به عنوان سپاه بزرگ اسلام و سربازان ولایت، برای رسیدن به پیروزی، الزاماتی كه مربوط به این منطق است را شناسایی و روز به روز تقویت كنیم.

جانشین معاون هماهنگ كننده ناجا ابراز داشت: همایش كوهنوردی، كه به مناسبت آزادسازی خرمشهر برگزار شد، در راستای تقویت و فراهم ساختن الزامات منطق حضرت امام(ره) بود.

سردار زاده كمند افزود: توفیق بزرگی برای ناجا و یگان ویژه بود كه در این همایش بزرگ، خادمین كاركنان نیروهای مسلح باشند و امیدوارم كه این همایش، سرآغاز برنامه های جدیدی در نیروهای مسلح باشد تا بتوانیم در راستای فرامین فرمانده معظم كل قوا، با فراهم ساختن آمادگی های لازم، از یك نیروی مسلح مقتدری برخوردار و با گوش به فرمان بودن ولایت در عرصه های داخلی و خارجی بتوانیم در ادامه راه شهدا، مقابل استكبار و دشمنان اسلام بایستیم و پیروز شویم.

کد خبر 3669796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha