۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۲

توسط بسیج دانشجویی علوم پزشکی بقیه الله؛

کرسی آزاد اندیشی مجازی درباره حجاب و عفاف برپا می شود

کرسی آزاد اندیشی مجازی درباره حجاب و عفاف برپا می شود

بسیج دانشجویی دانشگاه بقیه الله (عج)، کرسی آزاد اندیشی مجازی «آرمان گرا» را به منظور نقد و تعاطی افکار در فضای مجازی با رعایت احترام متقابل، درباره حجاب و عفاف برپا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، این تشکل دانشجویی درباره کرسی آزاد اندیشی مجازی نوشته است: این کرسی بستری است برای نقد و تعاطی افکار در فضای مجازی با رعایت احترام متقابل.

کرسی آزاد اندیشی مجازی محملی است برای رشد و کمال و شنیدن نظرات گوناگون حول موضوعات مختلف اجتماعی فرهنگی و سیاسی روز جامعه ایرانی و مسائلی که به نوعی نیاز برای تفکر و تلاطم اندیشه ها در آنها بیش از پیش احساس می شود و تمامی اهل تفکر، اساتید، دانشجویان و طلاب به رونق این کرسی ها دعوت شده اند.

این کرسی ها دارای مقرراتی است که از آن جمله می توان به عدم توهین به افراد و اشخاص و ملیت ها، احترام به نظرات سایرین و نقد علمی نظرات، مرتبط بودن نظرات با موضوع کرسی اشاره کرد.

نظرات ثبت شده پس از تایید مدیر نمایش داده می شود و پس از اتمام زمان مقرر هر کرسی نظرات جدیدی پذیرفته نخواهد شد و نظرات به سمع دو استاد داور برجسته خواهد رسید و جمع بندی نهایی منتشر خواهد شد.

هر کاربر برای شرکت در کرسی ها و تبادل نظر باید در گام اول به عضویت سایت درآمده و با نام کاربری اختصاصی خود در کرسی ها مشارکت کند. عضویت آسان بوده و نیاز به اطلاعات خاصی نداشته و هزینه ای هم در بر ندارد.

کرسی یکم/بهار ۱۳۹۵ با عنوان «برای نشر عفاف و حجاب در جامعه چه باید کرد؟» است.

مهلت کرسی تا پایان خرداد ۹۵ است و نظرات تا آن زمان به سمع و نظر دو استاد داور برجسته خواهد رسید و جمع بندی آنها منتشر خواهد شد.

کد خبر 3670806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha