۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۸:۰۵

استاندار تهران:

ستاد اقتصاد مقاومتی به دنبال شناسایی ظرفیت های تولیدی است

ستاد اقتصاد مقاومتی به دنبال شناسایی ظرفیت های تولیدی است

تهران-استاندار تهران گفت:ستاد اقتصاد مقاومتی تلاش دارد تا ظرفیت تولیدی و اقتصادی را شناسایی و از واحدهای تولیدی حمایت کند.

سید حسین هاشمی استاندار تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی از جمله رویکردهایی است که با جدیت پیگیری می شود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در استان تهران افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی تلاش دارد تا ظرفیت تولیدی و اقتصادی را شناسایی و از واحدهای تولیدی حمایت کند.

هاشمی ادامه داد: ستاد اقتصاد مقاومتی به صورت منظم و با حضور فرمانداران و کارشناسان این حوزه نشست هایی را برگزار می کند و تلاش می شود تا گام های موثری در این زمینه برداشته شود.

استاندار تهران با اشاره به توجه ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران به تکمیل پروژه های نیمه تمام تولیدی در این استان گفت: تلاش داریم تا پروژه های نیمه تمام تولیدی در استان تهران را به نتیجه برسانیم و واحدهای تولیدی که به دلیل رکود با مشکلاتی مواجه شده اند را به فعالیت های تولیدی بازگردانیم.

وی با تأکید بر این نکته که باید از ظرفیت های موجود در حوزه های اقتصادی و تولیدی در شهرستان های استان تهران نیز حمایت شود، گفت: فرمانداران ملزم به اجرای دستور العمل های کشوری و استانی هستند و گزارش فعالیت خود را باید ارائه کنند.

هاشمی یادآور شد: تلاش می شود تا منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی اجرایی  و از ظرفیت های استان تهران در این زمینه استفاده شود.

کد خبر 3672618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha