۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۵۲

پرتال جامع دهیاری‌های استان بوشهر راه‌اندازی شد

 پرتال جامع دهیاری‌های استان بوشهر راه‌اندازی شد

بوشهر - معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: بانک اطلاعاتی دهیاری‌ها نقش مهمی در برنامه‌ریزی امور روستاها دارد که راه‌اندازی پرتال جامع اطلاع رسانی دهیاری‌های استان بوشهر  در این زمینه موثر است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، سیدمحمدحسن باستی در آیین راه‌اندازی پرتال جامع اطلاع رسانی دهیاری‌های استان بوشهر با بیان اینکه ۳۵۴ دهیاری در این استان وجود دارد اظهار داشت: برای بررسی مشکلات دهیاری‌های استان بوشهر امکان نشست به تمامی دهیاران وجود ندارد که در این راستا در آینده نزدیک مشکلات دهیاری‌ها با حضور نمایندگان دهیاری‌ها، بخشداران و مسئولان امور دفتر روستایی به صورت تخصصی بررسی می‌شود. 
  
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر ایجاد بانک اطلاعاتی دهیاری‌های استان بوشهر افزود: راه‌اندازی پرتال جامع اطلاع رسانی دهیاری‌های استان بوشهر نقش مهمی در ارائه خدمات گوناگون به مخاطبان و تصمیم‌سازان امور روستایی دارد.
 
باستی با بیان اینکه اهمیت راه‌اندازی پرتال جامع اطلاع رسانی دهیاری‌های استان بوشهر خیلی مهم است افزود: این پرتال ظرفیت‌ها و فرصت‌های روستاها را معرفی و زمینه تحول جدی در بخش‌های مختلف فراهم می‌کند.
 
وی با تاکید بر انعکاس مطالبات روستائیان در پرتال جامع اطلاع رسانی دهیاری‌های استان بوشهر تصریح کرد: این مرکز اطلاع رسانی ضمن اینکه طرح‌ها و برنامه‌های روستاهای مختلف ارائه می‌کند زمینه مناسبی برای انعکاس دغدغه‌ها و مطالبات مردم را فراهم می‌کند.
 
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر تکمیل شدن نواقص پرتال جامع اطلاع رسانی دهیاری‌های استان بوشهر تصریح کرد:در مراحل تکمیلی این پرتال باید نقطه نظرات دهیاران در آن لحاظ شود تا زمینه بهره‌برداری مطلوب از آن فراهم شود.
 
باستی تاکید کرد: باید در این پرتال فرصتی فراهم شود تا مقالات و نظرات روستائیان منکعس شود.

کد خبر 3673872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha