۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۲۱

معاون استاندار ایلام تاکید کرد:

لزوم توجه بانک ها و دستگاه های اجرایی ایلام به مشاغل خانگی

لزوم توجه بانک ها و دستگاه های اجرایی ایلام  به مشاغل خانگی

ایلام-معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام بر لزوم توجه بانک ها و دستگاه های اجرایی ایلام به مشاغل خانگی تاکید کرد و گفت: اعتبارات ابلاغی در این زمینه باید جذب شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله عسگری عصر سه شنبه در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان که به ریاست استاندار برگزار شد، گفت: مدیران دستگاه های متولی باید با حساسیت پیگیر فعالیت مستمر طرح های ایجاد شده باشند و نظارت لازم را در این زمینه به عمل آورند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام با اشاره پرت منابع در مشاغل خانگی و طرح های خوداشتغالی، بر جذب تمامی اعتبارات ابلاغی تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی توسط دستگاههای اجرایی و بانک های عامل تأکید کرد.

وی در خصوص اهمیت توجه به مشاغل خانگی و خوداشتغالی اظهار داشت: هرچند مشاغل خانگی و طرح های خوداشتغالی دارای ایراداتی از جمله بی ثباتی و پرت منابع هستند، اما باتوجه به اینکه با اعتبارات اختصاص یافته به این بخش، هم شغل بیشتری ایجاد می شود و هم اینکه زودبازده هستند، در راستای ساماندهی اشتغال بسیار حائز اهمیت هستند.

وی با اشاره به اینکه دولت در راستای اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی جدی است، گفت: مسؤلان هم خود جدیت لازم را داشته باشند و هم اینکه همکاران خود را در این راستا توجیه کنند.

کد خبر 3673930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha