۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵

معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد منتشر کرد؛

فهرست روزنامه‌هایی که در طرح رتبه‌بندی شرکت کرد‌ه‌اند

فهرست روزنامه‌هایی که در طرح رتبه‌بندی شرکت کرد‌ه‌اند

بنا بر اعلام معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاکنون ١١١ روزنامه در مرحله دوم اجرای طرح رتبه‌بندی روزنامه‌ها شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبسایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی اعلام کرد: در مرحله نخست طرح رتبه‌بندی روزنامه‌ها ٩٠ روزنامه حضور داشتند که این تعداد تاکنون به ١١١ روزنامه افزایش یافته است.

بر اساس اعلام این اداره کل، کارگروه بررسی اولیه جداول خوداظهاری روزنامه‌ها، از هفته گذشته کار خود را آغاز کرده و نتایج آن پس از تکمیل به‌صورت ماتریس مقایسه‌ای برای پست الکترونیکی که روزنامه‌ها در سامانه جامع رسانه های کشور (e-rasaneh.ir) ثبت کرده‌اند، ارسال می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: رتبه‌بندی روزنامه‌ها براساس شاخص‌های حرفه‌ای صورت می‌گیرد که پیشتر در سایت معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی منتشر شده بود، و مرحله دوم اجرای طرح رتبه‌بندی روزنامه‌ها برای ٦ روز معین از سه ماه زمستان ٩٤ و براساس شیوه‌نامه منتشر شده، انجام می‌شود.

اداره‌کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی از روزنامه‌هایی که تاکنون به هر دلیلی نتوانسته‌اند فرم خوداظهاری و اصل روزنامه‌های مد نظر را ارسال کنند، خواسته تا در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام کنند. معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد همچنین اعلام کرده که نتایج نهایی اجرای طرح رتبه‌بندی روزنامه‌ها، مبنای اصلی در اعطای تسهیلات و حمایت‌های این معاونت خواهد بود.

جدول شاخص‌های رتبه‌بندی روزنامه‌ها

در جدول زیر اسامی روزنامه‌هایی که تاکنون در طرح رتبه‌بندی شرکت کرده‌اند، بر اساس حروف الفبا درج شده است:

کد خبر 3675265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha