۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۰۶

كشتی قهرمانی جوانان آسیا- فیلیپین؛

پایان روز نخست با چهار مدال رنگارنگ برای فرنگی‌کاران

پایان روز نخست با چهار مدال رنگارنگ برای فرنگی‌کاران

نمایندگان ایران در پایان رقابتهای چهار وزن نخست كشتی قهرمانی جوانان آسیا صاحب دو مدال طلا، یك نقره و یك برنز شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابتهای كشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا از امروز(جمعه) و با برگزاری مسابقات چهار وزن كشتی فرنگی در شهر مانیل فیلیپین آغاز شد که پایان رقابتهای امروز مهدی ابراهیمی و امیرحسین حسینی در وزن ۷۴ و ۹۶ كیلوگرم صاحب مدال طلا شدند، محمدرضا گرایی در وزن ۶۰ كیلوگرم به مدال نقره رسید و علیرضا نجاتی در وزن ۵۰ كیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

بر این اساس نتایج كشتی گیران كشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۰ كیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست كشتی گیری از اردن را شكست داد اما در دور بعد مقابل حریف ازبكستانی باخت و راهی دیدار رده بندی شد. حریف وی در این دیدار نماینده ای از كشور هند را شكست داد و به مدال برنز رسید.

در وزن ۶۰ كیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم كشتی گیر هندی را شكست داد وی در دور سوم نیز حریف چینی را برد و راهی دیدار فینال شد. گرایی در دیدار پایانی مقابل كشتی گیر قزاقستانی مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۴ كیلوگرم مهدی ابراهیمی در دور اول نماینده چین را شكست داد وی در دور دوم نیز حریف تركمنستانی را مغلوب كرد و با شكست كشتی گیر قرقیزستانی در مرحله نیمه نهایی به دیدار فینال راه یافت. حریف ابراهیمی در این دیدار نیز كشتی گیری از كشور قزاقستان را مغلوب كرد و قهرمان شد.

 در وزن ۹۶ كیلوگرم نیز امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم كشتی گیر كره‌ای را مغلوب كرد وی در دور سوم نیز از سد نماینده قزاقستان گذشت و به دیدار پایانی رسید. حسینی در دیدار فینال كشتی گیری  از كشور هند را شكست داد و صاحب مدال طلا شد.

فردا (جمعه) نیز رضا عباسی در وزن ۵۵ كیلوگرم و حسین اسدی در وزن ۶۶ كیلوگرم به میدان می‌روند، آرمان علیزاده و امیرمحمد حاجی پور نمایندگان اوزان ۸۴ و ۱۲۰ كیلوگرم كشورمان نیز روز شنبه رقابتهای خود را برگزار می كنند.

کد خبر 3675559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha