۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان خبر داد:

۲۱۸موسسه متولی برگزاری مراسم جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم در همدان

۲۱۸موسسه متولی برگزاری مراسم جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم در همدان

همدان - مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: ۲۱۸ موسسه متولی برگزاری مراسم جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم در مناطق مختلف همدان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی دشتکی در صبح سه شنبه در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی همدان با بیان اهمیت مردمی برگزار شدن برنامه‌های فرهنگی، اظهار داشت: مردمی شدن برنامه‌های فرهنگی در حال رونق گرفتن است.

وی با اشاره به اینکه حضور جوانان در برنامه‌ها به‌ویژه برنامه های مذهبی از نقاط قوت این مراسم‌ محسوب می‌شود، با تبیین اهمیت و جایگاه ماه رمضان افزود: این ماه فرصتی است تا انسان راهبردهای لازم برای رسیدن به جایگاه خلیفه الهی را به کار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با تأکید بر توجه به قرآن و عترت در برنامه‌ها عنوان کرد: ستاد برگزاری شئون فرهنگی با همکاری اعضای مجموعه در این ماه ضمن استفاده از مبلغین بومی، میزبان بیش از ۶۰۰ مبلغ غیربومی است که حضور آن‌ها فرصت بسیار ارزشمندی برای استان ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام علی دشتکی توجه به برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن کریم در محله ها را از دیگر ملزومات برنامه‌ها برشمرد و افزود: ۲۱۸ موسسه متولی برگزاری مراسم جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم در مناطق مختلف همدان هستند.

وی با اشاره به حضور ۶۰۰ مبلغ غیر بومی در این استان گفت: طرح جهادی آموزش قرآن کریم در مناطق روستایی استان همدان اجرا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان اجرای طرح جهادی آموزش قرآن کریم در مناطق روستایی با حضور مبلغین را حرکتی ارزنده برشمرد و گفت: اعزام حافظان و قاریان به مناطق مختلف به‌ویژه مناطق محروم استان در دستور کار این ستاد قرار دارد.

حجت‌الاسلام علی دشتکی با درخواست برای گسترش برنامه‌های شب‌های احیاء با محوریت مساجد در محله ها عنوان کرد: امسال در ماه رمضان به ۱۷۰۰ تا ۱۷۵۰ مرکز مبلغ اعزام‌شده که امیدواریم سبب استفاده بیشتر مردم از شبکه تبلیغی گسترده در استان شود.

کد خبر 3679532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha