۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۲۰

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز:

احداث واحدهای مسکونی خانواده‌های دو معلوله به ۳ هزار واحد می‌رسد

احداث واحدهای مسکونی خانواده‌های دو معلوله به ۳ هزار واحد می‌رسد

اردبیل – مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز گفت: با اختصاص زمین لازم برای احداث هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های دو معلوله تعداد کل مسکن ها به سه هزار واحد می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث سلکی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه هیئت امنای انجمن خیرین مسکن ساز اردبیل آسیب زدایی و کمک به خانواده های نیازمند را از اهداف انجمن خیرین دانست.

وی افزود: بر همین اساس تاکنون دو هزار واحد مسکونی برای خانواده های دو معلوله تحویل شده و با اختصاص زمین برای هزار واحد دیگر در مجموع سه هزار مسکن به این خانواده ها اختصاص خواهد یافت.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز با تاکید به اینکه این انجمن با هدف جلب مشارکت های مردمی تشکیل شده است، تاکید کرد: هدف ما جلب مشارکت ها برای ایجاد سرپناه ویژه محرومان است.

به گفته سلکی خیرین تاکنون بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی را در سراسر کشور احداث کرده اند و احداث ۱۳ هزار واحد دیگر نیز با پیشرفت بالای ۶۰ درصد همراه است.

وی متذکر شد: هر چند سایر دستگاه ها از جمله نظام مهندسی ساختمان، شهرداری ها و بنیاد مسکن در اجرای این مهم مشارکت دارند اما اقدام خیرین کم نظیر بوده و قابل توجه است.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز ابراز امیدواری کرد تعداد قابل توجهی از پروژه های مسکن سازی تا پایان امسال به بهره برداری رسیده و در اختیار محرومان قرار گیرد.

کد خبر 3679802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha