۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۴۸

امام جمعه میامی:

حل مشکل جوانان دغدغه اصلی رهبر انقلاب است

حل مشکل جوانان دغدغه اصلی رهبر انقلاب است

میامی - امام جمعه میامی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب به رفع مشکلات جوانان، گفت: دغدغه اصلی معظم له حل مشکلات مردم بویژه بیکاری جوانان است و باید به فکر اشتغال، ازدواج و مسکن این قشر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه میامی در مسجد جامع این شهر، با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس دهم با رهبر انقلاب اسلامی، ابراز داشت: استفاده از تخصص و توانمندی های جوانان و ایجاد فرصت برای اظهار نظر ایشان مورد توجه مسئولان باشد.

وی همچنین با اشاره به بیانات رهبری در مرقد مطهر امام(ره)، افزود: پایبندی به مبانی و ارزش های اسلامی، هدف گیری آرمان های انقلاب  همواره مهمترین شاخصه های مد نظر رهبر معظم انقلاب بوده که دشمن در تلاش برای جلوگیری از رسیدن ایران به قله تعالی و پیشرفت است.

امام جمعه میامی تصریح کرد: پایبندی به استقلال در حوزه های مختلف و حساسیت در برابر دشمن دیگر شاخصه انقلابی بودن است و باید در همه حوزه ها نسبت به دشمن حساسیت داشته باشیم و بدانیم که در همه حال استکبار به دنبال تخریب است.

صفایی پور در ادامه با اشاره به جنایات آل سعود در کشورهای اسلامی و سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر این نسل کشی ها، افزود: سازمان ملل نباید از جنایات آل سعود چشم پوشی کند و باید به عنوان یک آدم کش در جهان معرفی شود.

وی با بیان اینکه رژیم آل سعود خادم الحرمين را تبدیل به خائن الحرمين کرده است، افزود: رژیم منحوس آل سعود با توجه به اقدامات مناسک حج سال گذشته امسال نیز بسیاری از مردم ایران را از تشرف به خانه خدا محروم کرد و اینگونه کارشکنی ها موجب سقوط آن دولت خواهد شد.

امام جمعه میامی همچنین ضمن تبریک هفته جهادکشاورزی، افزود: جهاد کشاورزی در خط مقدم اقتصاد مقاومتی قرار دارد و برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی کند.

صفایی پور با اشاره به اهمیت تولید در تحقق اقتصاد مقاومتی، تاکید کرد: تمام فکرها باید به تولید داخلی متمرکز شود و تمامی منابع به طور هدفمند به سمت تولید بروند و با توجه به منابع غنی که در ایران اسلامی وجود دارد باید در زمینه تولید داخلی تلاش مضاعف صورت گیرد.

وی با بیان اینکه توجه به کشاورزی با تمرکز به روستاها سه شاخصه اصلی دارد، افزود:صنعتی کردن کشاورزی و باغداری و ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در هر منطقه و نظم و ساختار سازی در توزیع و بازاریابی شاخصه های اصلی هستند.

کد خبر 3682144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha