۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۹:۰۱

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی:

راه اندازی رشته های پزشکی در ورامین نیازمند توسعه امکانات است

راه اندازی رشته های پزشکی در ورامین نیازمند توسعه امکانات است

ورامین-نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت:مجتمع آموزش عالی سلامت در گام اول نمی تواند رشته های پزشکی را راه اندازی کند و این مهم نیازمند تجهیز هر چه بیشتر این مجتمع است.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت در ورامین یک دستاورد مهم و بزرگ بود، اظهار داشت: برای راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت و استقرار یک دانشگاه دولتی در ورامین، تلاش های بسیاری صورت گرفت.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: استقرار مجتمع آموزش عالی سلامت در ورامین به عنوان یک دستاورد مهم در حوزه بهداشت و درمان محسوب می شود.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای وضعیت بهداشتی و درمانی منطقه ادامه داد: راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت و ورود دانشجویان در رشته های مختلف می تواند به بهبود وضعیت بهداشت و درمانی شهرستان ورامین کمک کند.

نقوی حسینی با تأکید بر این نکته که مجتمع آموزش عالی سلامت در اول راه قرار دارد، بیان داشت: مجتمع آموزش عالی سلامت در گام اول نمی تواند رشته های پزشکی را راه اندازی کند و این مهم نیازمند گسترش امکانات و تجهیز هر چه بیشتر این مجتمع است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: ظرفیت های خوبی در شهرستان ورامین وجود دارد و باید مسئولان شهرستانی نیز وارد عمل شده و با ارتقای زیرساخت ها و تجهیز مجتمع آموزش عالی سلامت، زمینه راه اندازی رشته های پزشکی را فراهم آورند.

وی بیان داشت: امیدواریم طی سال های آینده زمینه های لازم برای راه اندازی رشته های پزشکی در مجتمع آموزش عالی سلامت ورامین فراهم آید.

کد خبر 3684268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha