۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱:۳۹

در راستای پوشش اخبار صورت گرفت؛

تقدیر جهاد کشاورزی از خبرگزاری مهر استان سمنان

تقدیر جهاد کشاورزی از خبرگزاری مهر استان سمنان

سمنان - خبرگزاری مهر استان سمنان همزمان با آغاز هفته جهاد کشاورزی به عنوان رسانه برتر در پوشش اخبار و گزارش های مربوط به حوزه جهاد کشاورزی، تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحسن میرعماد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اهدی لوحی از خبرگزاری مهر استان سمنان درباره آنچه پوشش وسیع، گسترده و سریع اخبار و گزارش های حوزه جهاد کشاورزی طی یکسال اخیر عنوان شد، تقدیر به عمل آورد.

در بخشی از لوح تقدیر خطاب به خبرگزاری مهر آمده است: بی شک  نقش رسانه ها در شکل دهی و هدایت افکار عمومی و جریان سازی رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... تاثیر برانگیز است، امروزه استفاده از رسانه ها برای اطلاع رسانی و برقراری ارتباط با اذهان عمومی و آگاهی از داوری های آن در قبال عملکرد هرسازمان به عنوان یکی از مفیدترین شیوه ارتباطی لازم است، لذا محور اصلی و عامل محرک این مهم اصحاب رسانه ها و صاحبان قلم هستند که خالصانه برای محقق شدن این مهم تلاش می کنند.

بدینوسیله از تلاش های ارزنده خبرگزاری مهر استان سمنان در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی و انعکاس مداوم اخبار و رویدادهای بخش کشاورزی استان، صمیمانه تقدیر و تشکر می شود.

امید است در سایه توجهات حضرت حق در راه و نیل به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره موفق و موید باشید.

بیست و یکم تا بیست و ششم خداداماه به عنوان هفته جهاد کشاورزی نامگذاری شده است.

کد خبر 3684326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha