۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۳۰

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

عقلانیت بصری در جامعه ما ترویج می شود

عقلانیت بصری در جامعه ما ترویج می شود

زنجان- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: متأسفانه امروز عقلانیت بصری در جامعه ایران ترویج داده می‌شود و جوانان در معرض خطر هستند.

حجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امروز عقلانیت بصری در جامعه ما ترویج داده می‌شود، افزود: جوانان در معرض خطر هستند و باید عقلانیت اندیشه اسلامی در جامعه تقویت شود. 

وی اظهار کرد: متأسفانه امروز خانواده‌ها در معرض خطر جنگ نرم دشمن  هستند و عقلانیت در اسلام بر اندیشه است و باید این تفکر در جامعه ترویج داده شود. 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امروز مبانی غربی در مراکز علمی و آموزشی سرایت کرده است و این مبانی جهان‌شمول نیست. 

مصائبی تأکید کرد: مبانی که در بطن دین و اسلام است را نمی‌توان درجایی پیدا کرد و باید این بحث مهم در جامعه به خوبی تقویت و ترویج داده شود چراکه جامعه به مبانی اسلام نیاز جدی دارد. 

وی با اشاره به اینکه در بحث تولید محتوا در جامعه مشکل وجود دارد، تصریح کرد: این امر باعث شده که جامعه دچار عقلانیت بصری شده و اندیشه تعطیل می‌شود و سبک زندگی از دست خواهد رفت. 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در استان زنجان خلاء برگزاری مراسم وجود ندارد و باید برنامه‌هایی که برای مناسبت‌ها برگزار می‌شود با محتوا و هدفمند باشند. 

مصائبی یادآور شد: بهره‌گیری از رفتار و رهنمودهای بزرگان و تبیین آنها در جامعه مانع از رشد ناهنجاری‌ها می‌شود.

کد خبر 3684409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha