۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۲

معاون فرهنگی و هنری ارشاد همدان خبر داد:

انتشار آیین‌نامه تجلیل از چهره‌های جوان فرهنگ و هنر استان همدان

انتشار آیین‌نامه تجلیل از چهره‌های جوان فرهنگ و هنر استان همدان

همدان - معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار آیین‌نامه تجلیل از چهره‌های جوان فرهنگ و هنر استان همدان خبر داد.

مجید فروتن در گفتگو با مهر اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در راستای اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از برگزیدگان و استعدادهای فرهنگی و هنری جوان نسبت به شناسایی و تجلیل افراد برجسته و سرآمد جوان در حوزه‌های فرهنگ و هنر اقدام می کند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان هدف از این اقدام را کشف و معرفی استعدادهای جوان فرهنگ و هنر و صیانت و پاسداشت از این سرمایه‌ها عنوان کرد.

وی افزود: ایجاد روحیه نشاط در برگزیدگان و فراهم آوردن زمینه حضور دسته جمعی برگزیدگان جوان فرهنگ و هنر به منظور ارتباط و تعامل با یکدیگر از دیگر اهداف این برنامه است.

فروتن عنوان کرد: محدوده سنی افراد مشمول این آیین نامه ١٥ تا ٣٥ سال بوده و شامل افرادی است که در جشنواره‌ها، مسابقات و همایش‌های منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی حائز رتبه اول تا سوم شده باشند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه افراد معرفی شده باید از فعلان عرصه فرهنگ و هنر استان باشند، گفت: برگزیدگان سال های ١٣٩٣ و ١٣٩٤ طبق تاریخ درج شده در لوح سپاس ملاک است.

وی یادآور شد: علاقمندان می‌توانند مستندات و مدارک خود را پس از برابر اصل کردن در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های محل سکونت تا ٣١ خردادماه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ارسال کنند.

کد خبر 3684583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha