۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۲۴

معاون استاندار بوشهر:

فعالیت‌های پیشگیرانه مصرف مواد مخدر در استان بوشهر تقویت شود

فعالیت‌های پیشگیرانه مصرف مواد مخدر در استان بوشهر تقویت شود

بوشهر - معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: فعالیت‌های پیشگیرانه مصرف مواد مخدر در استان بوشهر تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر دوشنبه در نشست ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: مواد مخدر عامل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و همچنین وقوع جرایم مختلف است و این موضوع اهمیت مبارزه با مواد مخدر را بیشتر می‌کند.

وی بر لزوم تقویت فعالیت‌های پیشگیرانه مصرف مواد مخدر در استان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد در دستور کار است و همراهی و هماهنگی لازم با این نهادها انجام می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر افزود: در ماه مبارک رمضان هستیم و روحانیون باید از فرصت این ماه مبارک برای آگاه سازی جوانان و نوجوانان در مورد خطرات و آسیب‌های مواد مخدر استفاده کنند.

وی بر لزوم انجام فعالیت‌های مناسب برای مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از شیوع این آسیب تاکید کرد و ادامه داد: یکی از برنامه‌های امسال ما توانمندسازی سمن‌های فعل در عرصه مبارزه با مواد مخدر است.

حقیقی خواستار حمایت دستگاه‌های اجرایی از سازمان‌های مردم نهاد در این زمینه شد و اضافه کرد: رسانه‌ها نیز نقش بسیار مهمی در فرهنگ‌سازی برای مقابله با مواد مخدر دارند و باید برنامه‌های خود را در این زمینه اجرا کنند.

وی بیان کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر در منطقه پارس جنوبی راه‌اندازی شده است که می‌تواند نقش مهمی در مقابله با این آسیب در قطب انرژی کشور داشته باشد.

کد خبر 3685014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha