۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۳۸

فرماندار شهرستان اهر:

آموزش های فنی وحرفه ای در اولویت برنامه های فراغت جوانان باشد

آموزش های فنی وحرفه ای در اولویت برنامه های فراغت جوانان باشد

اهر - فرماندار شهرستان اهر گفت: آموزش های فنی و حرفه ای در اوقات فراغت تابستان باید در بین جوانان اهری در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد عابدی ظهر دوشنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان اهر در راستای برنامه ریزی برای اوقات فراغت در فصل تایستان گفت: با توجه به وجود نزدیک به 24 هزار دانش آموز در شهرستان اهر که در ایام تعطیلات تابستان اوقات فراغت بیشتری دارند، لازم است نسبت به برنامه ریزی های مناسب در کنار تفریح و استفاده از کلاس های آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی در جهت ترغیب جوانان و دانش آموزان برای یادگیری مهارت های فنی و حرفه ای از سوی ادارات دخیل در این امر اقدام شود.

وی افزود: کار و اشتغال فقط پشت میز نشستن نیست بلکه امروز یادگیری مهارت های فنی و حرفه ای در بخش های صنعتی، کشاورزی، خدمات و مانند اینها می تواند در جهت رشد و شکوفایی و همچنین ایجاد زمینه اشتغال مردم و به خصوص جوانان مؤثر باشد.

فرماندار شهرستان اهر، همچنین از ادارات حمایتی و به خصوص مسئولان آموزش و پرورش و دانشگاه ها خواست در جهت آموزش های فنی و حرفه ای به دانش آموزان و دانشجویان با مرکز فنی و حرفه ای شهرستان اهر ارتباط تنگاتنگ داشته باشند و حتی با قرارداد فیمابین زمینه بهره مندی از این آموزش ها را فراهم نمایند.

عابدی همچنین خواستار ارایه گزارش  مبسوط در پایان اجرای برنامه های اوقات فراغت در شهرستان از لحاظ کمی و کیفی، تعداد استفاده کنندگان و یا اگر هم مشکلی باشد از سوی ادارات دخیل در برگزاری برنامه های اوقات فراغت شد.

کد خبر 3685108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha