۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۵۸

استاندار زنجان اعلام کرد:

فرمانداران، مسئول پیگیری مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان

فرمانداران، مسئول پیگیری مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان

زنجان-استاندار زنجان فرمانداران را مسئول پیگیری مصوبات ستاد در شهرستان‌ها عنوان کرد و گفت: فرمانداران باید برش‌های شهرستانی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان خود را پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری زنجان، جمشید انصاری در دهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، با اشاره به اینکه فرمانداران مسئول پیگیری مصوبات ستاد در شهرستان‌ها هستند، تصریح کرد: فرمانداران باید برش‌های شهرستانی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان خود را پیگیری کرده و به دبیرخانه گزارش دهند.

استاندار زنجان افزود: فرمانداران در کنار معرفی واحدهای مشکل‌دار به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جهت دریافت مساعدت، چنانچه طرح و پروژه ویژه‌ای در شهرستان خود سراغ دارند، به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان جهت اجرا معرفی کنند.

انصاری از بانک‌ها و دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خواست تا همواره در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی از هرگونه سوء استفاده مراقبت کرده و با اقدامات فرهنگی مناسب، روحیه توجه به منافع ملی را تقویت و روحیه توجه صِرف به منافع شخصی را تقبیح کنند.

وی فرمانداران را مسئول پیگیری مصوبات ستاد در شهرستان‌ها دانست و گفت: فرمانداران باید برش‌های شهرستانی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان خود را پیگیری کرده و به دبیرخانه گزارش دهند.

استاندار زنجان در ادامه به گزارش ارائه شده از سوی کارگروه آب و کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: جهادکشاورزی استان باید از میان واحدهای کشاورزی نیمه‌فعال و غیرفعال استان، واحدهایی را که با دریافت تسهیلات حتما به فعالیت خود ادامه می‌دهند جهت دریافت تسهیلات معرفی کند و از میان طرح‌های کشاورزی نیمه‌تمام، واحدهای شیلات، باغبانی و صنایع کشاورزی که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند انتخاب کند.

انصاری به موضوع ساماندهی اشتغال در استان اشاره کرد و گفت: با اصلاح فرهنگ اشتغال و با جابه‌جایی نیروی کار در داخل استان می‌توان افراد جویای شغل در هریک از شهرستان‌ها را جهت اشتغال در مراکز تولیدی و صنعتی سایر شهرستان‌های استان که نیازمند نیروی انسانی هستند معرفی کرد تا به‌جای واگذاری فرصت‌های شغلی استان به نیروهای غیربومی، کاهش نرخ بیکاری و توسعه صنعتی استان را شاهد باشیم.

وی از مدیران دو حوزه صنعت وکشاورزی استان خواست تا روند پیشرفت کار در تکمیل واحدهای نیمه‌تمام را به‌صورت مستمر رصد کرده و گزارشات کامل را در پایان هر فصل ارائه کنند.

کد خبر 3685121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha