جبهه مردمی آزادسازی فلسطین:

سفر «نبیل العربی» به رام الله سوال برانگیز است/ لزوم لغو سفر وی

سفر «نبیل العربی» به رام الله سوال برانگیز است/ لزوم لغو سفر وی

«جبهه مردمی آزادسازی فلسطین» با انتشار بیانیه ای از «نبیل العربی» دبیرکل اتحادیه عرب درخواست کرد که از تصمیم خود برای سفر به رام الله در کرانه باختری به دلیل ایجاد شبهه صرف نظر کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جبهه مردمی آزادسازی فلسطین با صدور بیانیه ای از «نبیل العربی» دبیرکل اتحادیه عرب درخواست کرد که از تصمیم خود برای سفر به رام الله در کرانه باختری که همچنان تحت اشغال است، صرف نظر کند.

بر اساس این گزارش در بیانیه جبهه آزادسازی فلسطین بیان شده است: از مواضع نبیل العربی در قبال مسئله فلسطین و حمایت از آن و مردم فلسطین تشکر می کنیم ولی از اقدام وی برای سفر به رام الله که همچنان تحت اشغال است، ابراز تعجب می کنیم. این اقدام سوالات بسیاری را بر می انگیزد؛ به ویژه در شرایطی که دولت آمریکا و فرانسه و دیگر کشورها درصدد سوق دادن کشورهای عربی به سمت عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی و توجه به طرح فرانسه هستند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: جبهه مردمی آزادسازی فلسطین با این سفر مخالف است و از نبیل العربی می خواهد که از تصمیم خود صرف نظر کند و همچنین با عادی سازی روابط به هر صورت نیز مخالفت کند تا این اقدام سابقه ای خوب برای وی پیش از اتمام دوران تصدی دبیرکلی اتحادیه عرب باشد.

شایان ذکر است روز دوشنبه نبیل العربی دبیرکل اتحادیه عرب به منظور رایزنی در رابطه با طرح فرانسه مبنی بر سازش میان فلسطین و رژیم صهیونیستی وارد فلسطین شد.

کد خبر 3685183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha