۲۸ مرداد ۱۳۸۵، ۱۳:۱۶

از سوي شوراي عالي انقلاب فرهنگي تصويب شد :

تكميل ماده واحده اختصاص فصلي از تاريخ فرهنگ و تمدن اسلام و ايران در متون درسي

تكميل ماده واحده اختصاص فصلي از تاريخ فرهنگ و تمدن اسلام و ايران در متون درسي

موضوع تكميل ماده واحده اختصاص فصلي از تاريخ فرهنگ و تمدن اسلام و ايران در متون درسي مدارس و دانشگاه ها از سوي شوراي عالي انقلاب فرهنگي تصويب شد.

به گزارش خبرگزاري مهر، شوراي عالي انقلاب فرهنگي در جلسه 588 مورخ سوم مرداد ماه موضوع تكميل ماده واحده اختصاص فصلي از تاريخ فرهنگ و تمدن اسلام و ايران در متن كتب درسي مدارس و دانشگاه ها (مصوب جلسه 579 مورخ 16/12/84 ) را به اين شرح تصويب كرد : "معاونين ذي ربط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و سازمان صدا و سيما به كميته موضوع تبصره 2 ذيل ماده واحده اضافه مي ‌شوند".

به گزارش مهر، به گزارش خبرگزاري مهر، با ابلاغ رئيس جمهور، مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي مبني بر اختصاص فصلي از تاريخ فرهنگ و تمدن اسلام و ايران در متن كتب درسي مدارس و دانشگاه ها ابلاغ شد.

طبق تبصره اين ماده واحده، به منظور ايجاد هماهنگي و انسجام در متون مورد نظر و پيگيري و نظارت بر اجراي اين مصوبه، كميته ‌اي به مسئوليت دكتر علي اكبر ولايتي و با حضور معاونين دستگاه هاي ذيربط تشكيل و گزارش عملكرد آن هر سه ماه يك ‌بار به شوراي عالي انقلاب فرهنگي ارائه مي‌ شود.

به گزارش مهر، تصميمات اين كميته لازم ‌الاجرا است و محتواي هر يك از موضوع ‌ها در وزارتخانه ‌ها يا دستگاه هاي ذيربط تدوين و ارائه مي‌ شود.

کد خبر 368751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha