۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۳۹

دبیر هیئت والیبال قم در گفتگو با مهر:

اقبال عمومی در قم نسبت به رشته والیبال افزایش یافته است

اقبال عمومی در قم نسبت به رشته والیبال افزایش یافته است

قم - دبیر هیئت والیبال استان قم با بیان این که تعداد زیادی بازیکن والیبال ما در اردوهای استعدادیابی تیم‌های ملی حضور دارند، گفت: اقبال عمومی در قم نسبت به والیبال افزایش یافته است.

سید علیرضا منافی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: والیبال قم در حال حاضر روی خط بازیکن سازی حرکت می‌کند و تمام فکر و ذکر ما بر این است که بتوانیم بازیکنان خوبی را در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان برای آینده والیبال قم پرورش دهیم.

وی افزود: برای کسب موفقیت نیاز به نیروی جوان و آموزش دیده داریم و این فرآیند امروز در بدنه والیبال قم در حال انجام است به طوری که در حال حاضر ۳ باشگاه والیبال شامل کریمه، سیمیا نوین و فدک با جدیت در حال کار و تمرین در رده‌های سنی مختلف هستند.

دبیر هیئت والیبال قم گفت: این باشگاه‌ها، فعال‌ترین فعالیت‌های والیبال قم در بخش مردان را در قم تشکیل می‌دهند و علاوه بر این ۳ باشگاه، چند تیم دیگر نیز برنامه‌هایی به صورت مقطعی دارند و گاهی در مسابقات لیگ استانی و دستجات آزاد ما تعداد تیم‌های قابل توجهی حضور دارند اما تمرکز والیبال قم در حال حاضر بر روی آموزش اصولی قرار گرفته لست.

منافی بیان داشت: گاهی در سالن شهید حیدریان از ساعت ۵ عصر تا ۱۱ شب برنامه آموزشی داشتیم و در حال حاضر اقبال عمومی به والیبال افزایش پیدا کرده و در بسیاری از سالن‌ها، علاقمندان به والیبال مشغول کار هستند.

وی عنوان کرد: گرایش مردم به والیبال در قم، فزونی یافته و این خبر خوبی برای تمام جامعه ورزش قم است اما برنامه ما این است که علاوه بر توسعه همگانی والیبال، در بخش قهرمانی اقدام قابل ملاحظه‌ای انجام دهیم و بتوانیم چند بازیکن جوان را به سطح اول والیبال ایران معرفی کنیم.

دبیر هیئت والیبال استان قم تصریح کرد: در همین راستا، در حال حاضر تعداد زیادی بازیکن والیبال از قم در اردوهای استعدادیابی تیم‌های ملی پایه حضور دارند و این نشانگر اقدامات مثبتی است که در زمینه بازیکن سازی صورت گرفته اما این کافی نیست و به دنبال این هستیم که امسال تیمی از قم در لیگ دسته اول والیبال مردان کشور حضور پیدا کند.

کد خبر 3688339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha