۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۱۲

استاندار زنجان:

آمار دقیق از شمار معتادان متجاهر در استان ارائه شود

آمار دقیق از شمار معتادان متجاهر در استان ارائه شود

زنجان-استاندار زنجان گفت: آمار دقیق از شمار معتادان متجاهر در استان ارائه شود چون وجود آمارهای دقیق و مستند در ارتباط با معتادان متجاهر برخورد با آنها را هموارتر می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید انصاری ظهر یکشنبه در جلسه شورای مواد مخدر، افزود: معتادان متجاهر پدیده خاص ایران است و در کشورهای دیگر مانند افغانستان و پاکستان که مرکز تولید مواد مخدر هستند و دسترسی به مواد مخدر بسیار آسان‌تر است، معتاد متجاهر مشاهده نمی‌شود.

وی اظهار کرد: معتادی که در مرکز بازپروری اعتیاد خود را ترک می‌کند، برای او هیچ جایگزینی نداریم و درنتیجه دوباره به عرصه مواد مخدر بازمی‌گردد و باید تهمیداتی اندیشیده شود.

استاندار زنجان گفت: باید از گسترش اعتیاد جلوگیری کرد و در این میان برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند می‌تواند به نتایج بهتری را به دنبال داشته باشد.

انصاری بابیان اینکه باید برای کاهش اعتیاد در جامعه باید برنامه‌های مدون در دستور کار قرار گیرد، افزود:  آمار دقیق از شمار معتادان متجاهر در استان ارائه شود چون وجود آمارهای دقیق و مستند در ارتباط با معتادان متجاهر برخورد با آنها را هموارتر می‌کند.

وی بابیان اینکه زنجان جزو استان‌های پاک در بحث مواد مخدر است که باید این جایگاه تقویت شود، تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات انجام‌گرفته توسط نیروی انتظامی استان زنجان در بحث کشفیات مواد مخدر بسیار عالی است.

کد خبر 3690062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha