۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

خرید گندم از کشاورزان در استان زنجان شروع شد/افزایش تولید گندم

خرید گندم از کشاورزان در استان زنجان شروع شد/افزایش تولید گندم

زنجان- مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از آغاز خرید گندم کشاورزان زنجانی خبر داد و گفت: خرید گندم از کشاورزان از ۳۰ خردادماه در استان شروع شد.

رسول منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر از آغاز خرید گندم کشاورزان زنجانی خبر داد و افزود: خرید گندم کشاورزان در این استان از ۳۰ خردادماه شروع شد.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی‌شده امسال بیش از ۳۰۰ هزار تن گندم  از مزارع استان زنجان برداشت شود که این میزان سه درصد از گندم تولیدی در کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: طی سال جاری ۳۰ هزار هکتار از مزارع استان زیر کشت گندم بود که از این میزان ۱۹ هزار هکتار آبی و مابقی دیم است.

منصوری بابیان اینکه بر اساس پیش بینی‌های انجام‌شده تولید گندم نسبت به سال گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش خواهد داشت، افزود: برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان ۴۱ مرکز سیلو و مراکز تعاونی، کارخانه‌های آردسازی و بخش خصوصی در نظر گرفته‌شده و قیمت هر کیلو گندم هزار و ۲۵۰ خواهد بود.

وی بانک کشاورزی را به‌عنوان بانک عامل پرداخت بهای گندم تحویلی کشاورزان اعلام  کرد و گفت: بانک کشاورزی به‌عنوان بانک عامل پرداخت بهای گندم خریداری توسط دولت بوده بنابراین زارعین در صورت نداشتن شماره‌حساب از این بانک در اسرع وقت به یکی از شعب بانک کشاورزی در استان مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان  تصریح کرد: طی سال گذشته بیش از ۲۳۱ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری‌شده بود.

کد خبر 3690268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha