۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹

در دهه نخست ماه رمضان صورت گرفت؛

کمک ۸ میلیارد ریالی خیران به نیازمندان خراسان جنوبی/ جذب ۵۵ حامی

کمک ۸ میلیارد ریالی خیران به نیازمندان خراسان جنوبی/ جذب ۵۵ حامی

بیرجند- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در دهه اول ماه مبارک رمضان، هشت میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال به نیازمندان استان کمک شد.

سید رضا حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان این مطلب، اظهار کرد: از اینرقم دو میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال کمک نقدی و پنج میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال نیز کمک غیر نقدی بوده است.

وی از توزیع شش هزار و ۲۳۶ پرس غذای گرم در بین مددجویان خبر داد و افزود: همچنین هزار و ۴۱ سبد غذایی به ارزش ریالی یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال در بین نیازمندان توزیع شد.

حسینی با اشاره به فرا رسیدن هفته اکرام ایتام و اطعام محرومین، بیان کرد: در دوشب اول از این هفته، هفت هزار و ۵۸ پرس غذای گرم در بین محرومان توزیع شد.

وی حامی یابی برای مددجویان را یکی از برنامه های اجرایی در طول ماه رمضان دانست و گفت: در دهه اول ماه مبارک رمضان، ۵۵ حامی برای حمایت از نیازمندان جذب شدند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح مفتاح الجنه، اظهار کرد: در قالب اجرای این طرح، از ۵۱ خانواده مددجو بازدید شد.

وجود ۱۱۱ هزار مددجوی مستمر و غیر مستمر در استان

حسینی از  وجود ۱۱۱ هزار مددجوی مستمر و غیر مستمر در استان خبر داد و گفت: امید است مردم  در این ماه مبارک، در کمک به این افراد مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه نرخ مشارکت های مردمی در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری است، گفت: سال گذشته به طور میانگین هر نفر در خراسان جنوبی میزان ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان به نیازمندان کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی ادامه داد: این در حالی است که میانگین کمک هر فرد در کشور میزان ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان است.

حسینی با بیان اینکه مردم خیر و نیکوکار استان می توانند با شماره گیری#۸۸۷۷* به نیازمندان کمک کنند، افزود: همچنین شماره حساب ۰۱۰۲۱۰۲۸۹۱۰۰۵ نزد بانک صادرات مرکزی بیرجند آماده دریافت کمک های مردمی است.

کد خبر 3692704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha