۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی:

متروی حومه ای تهران-پیشوا با کندی روبرو است/مشکلات برطرف شود

متروی حومه ای تهران-پیشوا با کندی روبرو است/مشکلات برطرف شود

تهران-نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه متروی حومه ای تهران به سمت قرچک، ورامین و پیشوا با مشکلات عدیده ای روبرو است که باید برای رفع آن اقدام کرد.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای برطرف شدن موانع تسریع در احداث پروژه متروی حومه ای تهران به قرچک، ورامین و پیشوا اظهار داشت: روزانه هزاران تردد و سفر از ورامین، قرچک و پیشوا به سمت تهران و بالعکس انجام می شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: احداث پروژه متروی حومه ای تهران به قرچک، ورامین و پیشوا یکی از پروژه هایی است که ضرورت احداث آن احساس می شود.

وی با اشاره به وعده های داده شده برای افتتاح پروژه متروی حومه ای تهران به ورامین ادامه داد: بر اساس وعده های داده شده مسئولان، شهریور ۹۵ زمان افتتاح این پروژه اعلام شده است.

نقوی حسینی با تأکید بر این نکته که این پروژه با مشکلات و کندی هایی در مسیر اجرا روبرو است، اضافه کرد: کندی اجرای پروژه مذکور مشکلات متعددی رابرای شهروندان منطقه به وجود آورده است.

وی با اشاره به مکاتبات و جلسات برگزار شده با وزیر راه و شهرسازی درباره پروژه متروی حومه ای تهران به قرچک، ورامین و پیشوا یادآور شد: طی روزهای اخیر مکاتبه ای با وزیر راه و شهرسازی انجام و با اشاره به انجام ۲۵۰ هزار نفر -سفر  از این منطقه به سمت تهران و بالعکس، خواستار تسریع در روند اجرای پروژه شدم.

نقوی حسینی گفت: وزیر راه و شهرسازی نیز دستورات لازم را در این زمینه دادند که امیدواریم هر چه سریعتر شاهد تکمیل شدن این پروژه برای بهبود وضعیت حمل و نقل در شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک باشیم.

کد خبر 3693943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha