۶ تیر ۱۳۹۵، ۹:۴۵

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس:

شهرستان قرچک با محدودیت سرزمینی روبرو است

شهرستان قرچک با محدودیت سرزمینی روبرو است

قرچک- نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان قرچک با محدودیت سرزمینی روبرو است و برای حل این مشکل، مکاتبات و رایزنی هایی انجام شده است.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که شهرستان قرچک با مشکلاتی در حوزه سرزمینی روبرو است، اظهار داشت: شهرستان قرچک با محدودیت سرزمینی روبرو شده است.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: افزایش روستاهای شهرستان قرچک و یا اظافه کردن مناطق نزدیک به این شهرستان به قرچک از جمله پیشنهاداتی است تاکنون برای جبران مشکلات و محدودیت های سرزمینی این شهرستان پیشنهاد شده است.

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در این زمینه نیز بیان داشت: تاکنون جلسات و مکاتباتی برای حل محدودیت سرزمینی شهرستان قرچک با مسئولان انجام شده و این موضوع با جدیت دنبال خواهد شد.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: طی روزهای اخیر نیز مکاتبه ای با وزیر راه و شهرسازی درباره همین موضوع انجام گرفت و محدودیت های سرزمینی شهرستان قرچک بار دیگر عنوان شد.

وی با اشاره به این نکته که وزیر راه و شهرسازی نیز معاون سیاسی خود را مأمور بررسی موضوع کرده است، متذکر شد: وزیر راه و شهرسازی نیز دستور پیگیری و انجام اقدامات لازم برای جبران محدودیت های سرزمینی شهرستان قرچک را داده است.

نقوی حسینی تأکید کرد: جبران محدودیت سرزمینی شهرستان قرچک از جمله مطالباتی است که با جدیت پیگیری می شود و امیدواریم در دولت کنونی به نتیجه رسیده و این مشکل برطرف گردد.

کد خبر 3695330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha