۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲

مدیرکل امور کارگزاری های تامین اجتماعی تشریح کرد؛

کد کارگاهی به ۶۸۰۰ کارگاه تعلق گرفت

کد کارگاهی به ۶۸۰۰ کارگاه تعلق گرفت

مدیرکل امور کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال گذشته از ٢٤ هزار کارگاه بازرسی به عمل آمد که ٦٨٠٠ کارگاه دارای کارگر کشف شدند و کد کارگاهی به آنها تعلق گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس سید محمد علی جنانی در خصوص پلاک برداری به عنوان یکی از فعالیت های کارگزاری های رسمی این سازمان گفت: در سال گذشته از ٢٤ هزار کارگاه بازرسی به عمل آمد که ٦٨٠٠ کارگاه دارای کارگر کشف شدند و کد کارگاهی به آنها تعلق گرفت و از این طریق ٧ هزار بیمه شده به بیمه شدگان سازمان افزوده شد.

وی در خصوص ماده ٦٦ قانون تامین اجتماعی و رسیدگی به قصور کارفرما در ایجاد حادثه و بیماری کارگر اظهار داشت: در سال گذشته ٢٨ پرونده توسط ١٤ کارگزاری های این سازمان مختومه شد.

مهندس جنانی گفت: در مورد بازاریابی بیمه شدگان مشاغل آزاد، کارگزاری های سازمان تامین اجتماعی توانستند ٩٧ هزار بیمه شده را به این سازمان بیفزایند.

مدیرکل امور کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی افزود: در سال گذشته، ٨٠٠ پرونده در زمینه بازرسی از دفاتر قانونی به کارگزاری های رسمی این سازمان واگذار شد که منجر به شناسایی بیش از ٣هزار میلیارد ریال مطالبات شد که ٢٠درصد رشد را نسبت به سال ٩٣ نشان می دهد.

وی گفت: همچنین در سال گذشته ١٤٧ هزار و ١٥٤  پرونده در خصوص مطالبات معوقه واگذار شد که یک هزار پرونده مختومه شد و ٢٩ میلیارد ریال وصول درآمد شد.

کد خبر 3697977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha