۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۱۹

معاون استاندار ایلام:

توان مشاوره ای و تخصصی نمایندگان احزاب به کارگیری شود

توان مشاوره ای و تخصصی نمایندگان احزاب به کارگیری شود

ایلام-معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام بر به کارگیری توان مشاوره ای و تخصصی نمایندگان احزاب در پیشبرد برنامه های کلان کشور و نظام تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری ظهر پنجشنبه  در دیدار با نمایندگان تعدادی از احزاب استان ایلام اظهار داشت: نقد سازنده با تخریب و بیان غرض ورزانه افراد و گروه ها متفاوت است و دولت تدبیر و امید از انتقادهایی که در راستای اصلاح امور و رویکردها صورت پذیرد، استقبال می کند.

وی افزود: لازمه دموکراسی داشتن احزاب با گرایش های سیاسی مختلف است و اگر احزاب شناسنامه دار با رویکرد شفاف در جامعه حضور داشته باشند، مردم در انتخاب برنامه ها براحتی می توانند انتخاب کرده و افراد و گروه های مورد نظر خود را برگزینند.

معاون سیاسی استاندار همچنین بر لزوم بهره گیری از توان مشاوره ای و تخصصی نمایندگان احزاب برای پیشبرد برنامه های کلان کشور و استان تاکید کرد.

کلانتری یادآور شد: همفکری میان گروه های سیاسی استان در شرایط کنونی ستودنی است و نشان از هماهنگی تمامی گرایش ها سیاسی در راستای توسعه همه جانبه استان ایلام دارد.

مدیرکل سیاسی استاندار ایلام نیز در این نشست از فعالیت ۱۹ حزب در استان خبر داد.

بهمن جلیلیان گفت: نشست های نمایندگان احزاب باید به صورت مستر برگزار شود و در تلاش هستیم حداقل ماهی یکبار این دیدارها را به منظور تبادل دیدگاه ها برگزار کنیم.

کد خبر 3699034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha