۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۳۳

مدیرکل تعاون مازندران:

۱۰۰ کارآفرین برتر طی ۱۰ سال در مازندران معرفی شدند

۱۰۰ کارآفرین برتر طی ۱۰ سال در مازندران معرفی شدند

ساری - مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: از سال ۸۵ تاکنون به‌طور تقریبی بالغ‌بر ۱۰۰ کارآفرین برتر در غالب جشنواره‌های کارآفرینی به جامعه معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران اصغری ظهر یکشنبه در جلسه شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر با اشاره به نقش و اهمیت کارآفرینی و سابقه درخشان کارآفرینان در توسعه،  بیان داشت: ترویج و اشاعه مفهوم کارآفرینی، بسترسازی برای فرهنگ حامی کارآفرینی و مهم‌تر از همه تربیت افراد (به‌ویژه تحصیلکردگان) کارآفرین سازمانی برای تمامی جوامع به‌خصوص برای جوامع درحال‌توسعه‌ای مانند ایران از اهمیت و ضرورت حیاتی برخوردار است.

 اصغری با تأکید بر اینکه پرداختن به مقوله کارآفرینی از ضرورت اساسی جامعه کنونی است، تصریح کرد: مسلماً کارآفرینان با توجه به خصوصیات ممتاز و برجسته خود قادرند در چنین شرایطی منابع لازم برای ایجاد رشد و توسعه در زمینه‌های تولید و منابع انسانی، اشتغال و کسب‌وکار جدید را ایجاد کرده و با نوآوری بر توسعه دامنه محصولات و خدمات بیفزایند.

اصغری با اشاره به جشنواره کارآفرینان برتر خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به رسالت و وظایف خود، انجام فعالیت‌های بنیادی در خصوص توسعه و ترویج کارآفرینی است و بدین منظور هرساله این اداره کل باهدف شناسایی کارآفرینان در استان و انتخاب برترین‌ها و معرفی آنان به‌عنوان الگوهای برتر به آحاد جامعه خصوصاً جوانان، اقدام به برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تأکید بر اینکه برگزاری این جشنواره می‌تواند زمینه‌های حضور کارآفرینان در جامعه و افزایش سرعت توسعه فرهنگ کارآفرینی را فراهم نماید، افزود: این جشنواره، میعادگاهی برای گردهم آوردن کارآفرینان است که تجارب موفق خود را با جامعه درمیان بگذارند و مشعل و چراغ راهی برای نسل جوان و نوپا باشند.

اصغری در پایان خاطرنشان کرد: تمامی افراد و شرکت‌هایی که خود را واجد شرایط کارآفرینی می‌دانند،  تقاضا  می‌شود از تاریخ یکشنبه ۱۶ خرداد تا پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵ به سایت www.karafarinanebartar.ir   مراجعه و فرایند ثبت‌نام یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر را تکمیل نمایند.

گفتنی است در این جلسه اعضای شورای سیاست گزاری انتخاب کارآفرین برتر، به تبادل نظر در زمینه چگونگی فرآیند انتخاب کارآفرین نمونه پرداختند.

کد خبر 3701534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha