۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۹:۵۷

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

مردم از تاریکی معابر گلایه مند هستند/اعتبار ویژه اختصاص یابد

مردم از تاریکی معابر گلایه مند هستند/اعتبار ویژه اختصاص یابد

ورامین- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس گفت: موضوع تاریکی برخی معابر و خیابان های منطقه، موجب گلایه مندی مردم شده است.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکل تاریکی معابر و خیابان های برخی نقاط شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک اظهار داشت: موضوع تاریکی برخی معابر و خیابان های منطقه، موجب گلایه مندی مردم شده است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: تاریکی معابر و خیابان ها به شهرستان های ورامین، پیشوا، قرچک و بخش جوادآباد مربوط می شود که باید مسئولان در این زمینه اقدام کنند.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده برای حل مشکل موجود در منطقه ادامه داد: مردم نسبت به این وضعیت ابراز گلایه مندی دارند و به همین خاطر پیگیری هایی برای حل مشکل انجام شده است.

نقوی حسینی با بیان اینکه از طریق وزیر نیرو پیگیر حل مشکل موجود است، بیان داشت: طی روزهای اخیر مکاتباتی با وزیر نیرو در رابطه با خاموشی و تاریکی معابر در ورامین، پیشوا، قرچک و جوادآباد انجام شد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وزیر نیرو نیز قول مساعد برای کمک به حل این مشکل داده و دستورات لازم را برای تسریع در انجام امور صادر کرد.

وی با تأکید بر این نکته که تأمین روشنایی معابر جنوب شرق استان تهران نیازمند اعتبار ویژه است، بیان داشت: امیدواریم تا با دستور وزیر نیرو و پیگیری مسئولان، شاهد روشن شدن بسیاری از معابر و خیابان های ورامین، پیشوا، قرچک  وجوادآباد که با مشکل تاریکی مواجه هستند، باشیم.

نقوی حسینی متذکر شد: این موضوع با جدیت تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

کد خبر 3701921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha