۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان:

برق شهرک صنعتی شماره ۲ شهرستان دورود تأمین می‌شود

برق شهرک صنعتی شماره ۲ شهرستان دورود تأمین می‌شود

خرم آباد- مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان از تکمیل پروژه تامین برق شهرک صنعتی شماره دو شهرستان دورود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون خودنیا اظهار داشت: تامین برق شهرک صنعتی شماره ۲ شهرستان دورود در آینده ای نزدیک صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه پروژه یاد شد درسال گذشته آغاز شده و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: این پروژه به دلایل مختلف متوقف شد که فعال کردن آن در دستور کار شرکت توزیع برق استان قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان افزود: پروژه تامین برق شرکت صنعتی شماره دو شهرستان دورود ۷.۵ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلو ولت احتیاج دارد که نیمی از آن به اتمام رسیده است.

خودنیا با بیان اینکه تامین برق شبکه این شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال شروع و اجرایی شد اظهار داشت: متأسفانه به دلایل مختلفی از جمله وجود معارضان احداث خط یاد شد که به طور عمده کشاورزان منطقه بودند طرح متوقف و وارد مرحله سختی شد.

وی گفت: اهمیت اجرای طرح یاد شد در سال اقتصاد مقاومتی بیشتر حائز اهمیت است و می توان فعالان اقتصادی منطقه را مصمم کرد که نسبت به راه اندازی خطوط تولیدی خود در بحث خودکفایی واشتغال زایی گامهای موثر ومفیدی بردارند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان بیان داشت: ما وظیفه داریم شرایط را برای تحرک و ادامه فعالیت صنایع و تولیدکنندگان فراهم کنیم و در این راستا با فرمانداری، دادگستری و نیروی انتظامی شهرستان دورود وارد مذاکره شدیم و توانستیم دستگاههای متولی امر را مجاب کنیم که با همکاری و پشتوانه همدیگر این پروژه را اجرایی کنیم.

کد خبر 3703173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha