۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

طرح فاضلاب جنوب شرق استان تهران به کندی اجرا می‌شود

طرح فاضلاب جنوب شرق استان تهران به کندی اجرا می‌شود

شرق استان تهران-نماینده مردم ورامین در مجلس با اشاره به کند بودن اجرای طرح فاضلاب در این منطقه گفت: طی سال های اخیر اجرای طرح فاضلاب ویژه ورامین، پیشوا، قرچک وجوادآباد دردستور کار قرار گرفت.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی ورامین، پیشوا و قرچک اظهار داشت: شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک از ظرفیت و استعدادهای بسیار بالایی در حوزه کشاورزی برخوردار هستند.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: در این میان بخش جوادآباد به عنوان یکی از مراکز مهم تولید محصولات کشاورزی استان تهران را نیز نباید از یاد برد.

وی با اشاره به کمبود منابع آبی در بخش کشاورزی این شهرستان ها ادامه داد: امروز شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک علیرغم استعدادهای بسیار فراوان در حوزه کشاورزی، با کمبود منابع آبی روبرو هستند.

نقوی حسینی اضافه کرد: طی سال های اخیر اجرای طرح فاضلاب ویژه ورامین، پیشوا، قرچک و جوادآباد در دستور کار قرار گرفت تا با اجرای این طرح و تصفیه آب، بخشی از نیازهای کشاورزی منطقه تأمین شود.

وی بیان داشت: متأسفانه این طرح با کندی اجرا می شود که از مسئولان دولت انتظار می رود تا با تأمین اعتبارات لازم برای این بخش، به توسعه کشاورزی منطقه کمک کنند.

وی متذکر شد: در این زمینه رایزنی و مکاتباتی با وزیر نیرو انجام شده که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد به نتیجه رسیدن این طرح برای کمک به کشاورزی منطقه باشیم.

کد خبر 3707222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha