۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۳۹

رئیس هیئت تنیس روی میز قم در گفتگو با مهر:

حریفان قم در مسابقات تنیس روی میز نوجوانان کشور مشخص شدند

حریفان قم در مسابقات تنیس روی میز نوجوانان کشور مشخص شدند

قم - رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: حریفان قم در مسابقات تنیس روی میز نوجوانان کشور مشخص شدند.

محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم تنیس روی میز نوجوانان قم قرار است در مسابقات قهرمانی کشور در شیراز شرکت کند و حریفان این تیم نیز مشخص شده‌اند.

وی افزود: تیم تنیس روی میز قم در این مسابقات با تیم‌های کهگیلویه و بویر احمد، کردستان و کرمان همگروه شده است و با ۵ بازیکن راهی این مسابقات می‌شود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: این تیم با ترکیب سید محمد معین منتظری، محمد مهدی اسدی، پویا وفایی، نوید اسداللهی و امیر علی هاشم‌زاده در این مسابقات شرکت کرده است و امید زیادی به موفقیت این تیم داریم.

عموییان بیان داشت: کردستان یکی از حریفان تیم قم است که عنوان نایب قهرمانی دوره گذشته را در اختیار دارد و از این گروه ۴ تیمی ۲ تیم به مرحله دوم صعود کردند در حالی که این مسابقات در ۸ گروه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: تیم رده سنی نونهالان قم نیز فردا عازم همدان می‌شود تا در مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشور شرکت کند و ۴ بازیکن تیم قم را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: سید علی سجادیان، علیرضا رضایی، ایمان میرزایی و محسن سجادی با مربیگری ابوالفضل اسدی ترکیب تیم نونهالان قم را در این مسابقات تشکیل می‌دهند.

کد خبر 3707367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha