۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۸:۳۴

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی:

دشت ورامین قطب کشاورزی استان تهران است/ضرورت حل مشکل آب کشاورزی

دشت ورامین قطب کشاورزی استان تهران است/ضرورت حل مشکل آب کشاورزی

ورامین-نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حل مشکل کمبود آب در بخش کشاورزی منطقه گفت: دشت ورامین به عنوان قطب کشاورزی استان تهران محسوب می شود.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که دشت ورامین از استعداد و ظرفیت بسیار بالایی در حوزه کشاورزی و تولید محصولات کشاورزی مختلف برخوردار است، اظهار داشت:دشت ورامین با تولید محصولات مختلف کشاورزی، به عنوان قطب کشاورزی استان تهران محسوب می شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش کشاورزان منطقه در کاشت و برداشت محصولات مختلف کشاورزی سبب شده تا بخش مهمی از نیازهای مردم استان تهران در این حوزه، از دشت ورامین تأمین شود.

وی با اشاره به این نکته که باید از ظرفیت های موجود در دشت ورامین به خوبی استفاده کرد، ادامه داد: دشت ورامین ظرفیت های بالایی در حوزه کشاورزی دارد که می تواند برای توسعه و رونق اقتصادی به کار گرفته شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود منابع آبی در این بخش بیان داشت: دشت ورامین و کشاورزی این منطقه نیازمند آب است و توسعه این بخش با تأمین منابع آبی محقق خواهد شد.

نقوی حسینی تأکید کرد: در این میان صرفه جویی در استفاده از منابع آبی و هدایت آن به سمت بخش کشاورزی منطقه، می تواند موجب رونق هر چه بیشتر این بخش شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در جلس شورای اسلامی بیان داشت: تلاش داریم تا با رایزنی و مکاتبه با وزرای دولت و دستگاه های متولی این امر، زمینه رونق و توسعه بخش کشاورزی منطقه را فراهم سازیم.

کد خبر 3707898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha