۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷

با تاکید بر اهمیت بازی های آسیایی برای ورزش ایران؛

نصرالله سجادی: به مدال آوری ووشو امیدواریم

نصرالله سجادی: به مدال آوری ووشو امیدواریم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در بازدید از اردوی تیم ملی ووشو تاکید کرد که امید زیادی به مدال آوری این تیم در میادین بین المللی و به خصوص بازی های آسیایی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان امروز یکشنبه با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از اردوی تیم ملی ووشو بازدید کرد تا در جریان آخرین شرایط ملی پوشان این رشته قرار بگیرد. وی در این بازدید دقایقی هم با مهدی علی نژاد، رئیس فدراسیون ووشو به گفتگو پرداخت. 

در جریان این بازدید، نصرالله سجادی برای ملی پوشان ووشو در رقابت های پیش رو آرزوی موفقیت کرد و گفت: ووشو در سال های اخیر یکی از موفق ترین رشته ها بوده و همواره به مدال آوری این رشته امیدواریم. 

وی گفت: حضور چهره های جدید و جوان در اردوی تیم ملی ووشو، نشانگر جوانگرایی دراین تیم است. امیدوارم این جوانان بتوانند جا پای چهره‌های ورزشکاران سرشناس ووشو بگذارند.

معاون وزیر ورزش همچنین با تاکید بر اهمیت بازی های آسیایی برای ورزش ایران گفت: امیدوارم ووشوکاران در در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی موفق باشند. به مدال آوری ووشو امیدواریم. 

به گزارش مهر، سید حسن طباطبایی، مدیر مجموعه ورزشی آزادی سجادی را در بازدید از اردوی ووشو همراهی کرد. 

کد خبر 3709314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha