۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۸

نصرالله سجادی:

افشارزاده مدیرعامل استقلال نیست/ به فدراسیون فوتبال ورود نمی‌کنم

افشارزاده مدیرعامل استقلال نیست/ به فدراسیون فوتبال ورود نمی‌کنم

معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال نیست و به عنوان سرپرست کار می‌کند. وی همچنین تاکید کرد که به مسائل فدراسیون فوتبال ورود نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله سجادی درباره نامشخص بودن وضعیت دبیر و نایب رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: این موضوع را باید از خود مسئولان فدراسیون بپرسید. من به این مسائل ورود نکرده ام و باید خود مسئولان فدراسیون پاسخگو باشند. 

وی درباره وضعیت بهرام افشارزاده و علی اکبر طاهری سرپرست دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و اینکه سایت باشگاه استقلال افشارزاده را مدیرعامل استقلال می‌داند، گفت: هم افشارزاده و هم طاهری سرپرست هستند نه مدیرعامل. آنها کارهای مدیرعامل را انجام می دهند.

معاون وزیر ورزش در این رابطه ادامه داد: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با سرپرست اداره می شوند و با این شرایط هم در لیگ گذشته نتایج خوبی گرفتند و توانستند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردند. در کدام یک از دوره های رقابت های لیگ برتر، این دو تیم به این اندازه خوب کار کرده بودند؟

سجادی در مورد زمان برگزاری انتخابات فدراسیون کاراته و اینکه قبل از المپیک برگزار می شود یا نه، گفت: برگزاری انتخابات به زمان اعلام نتایج استعلام ها بستگی دارد. نتیجه استعلام کاندیداهای اسکی مشخص شد و سریع زمان انتخابات را برای ۶ مردادماه مشخص کردیم. در مورد کاراته هم نتیجه استعلام ها بیاید، انتخابات را برگزار می کنیم. 

وی همچنین اعلام کرد که از طریق صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش موضوع کمک به خانواده مرحوم ایر ج خدری را پیگیری خواهد کرد. 

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در مورد اوضاع مالی فدراسیون ها در آستانه المپیک گفت: اوضاع مالی فدراسیون ها خوب است. وزارت ورزش تا به امروز سه مرحله پرداختی به فدراسیون ها و به ویژه فدراسیون های المپیکی داشته است و به زودی مرحله چهارم پرداختی هم انجام می شود. 

سجادی که امروز از اردوی تیم ملی کاراته و ووشو بازدید داشت، یادآور شد: خوشبختانه وضعیت رشته های المپیکی  و به خصوص رشته های مدال آور خوب است.از این هفته هر روز از اردوی های تیم های ملی بازدید خواهیم داشت. البته تا به امروز و در جریان بازدیدها با مشکل خاصی مواجه نشده ایم. 

وی از روند کسب سهمیه های المپیک ابراز رضایت کرد و گفت: ۶۴۰ ورزشکار ایران از سال ۱۹۴۸ تا ۲۰۱۶ برای ادوار مختلف کسب سهمیه کرده اند یعنی برای هر دوره این بازی ها به طور میانگین ۴۰ سهمیه داشته ایم اما برای المپیک ریو تا به امروز ۴۳ سهمیه کسب شده که کاملا رضایت بخش است و حتی امکان افزایش آن هم وجود دارد. دیگر اینکه ۱۵ مدال طلا، ۲۰ نقره و ۲۵ برنز حاصل اعزام کاروان ایران به ادوار مختلف بازی های المپیک است . فدراسیون و ورزشکاران شان برای نتیجه گیری در المپیک ریو هم زحمت می کشند و امیدواریم  نتیجه زحمات خود را بگیرند. 

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش تاکید کرد: به زودی آماری از دیدارهای تدارکاتی انجام شده از سال ۹۴ تا تیرماه ۹۵ ارائه می دهیم. امیدواریم ورزشکاران حاصل  زحمات خود را ببینند. 

نصرالله سجادی همچنین در مورد مشکل مالی فدراسیون تیراندازی و بدهی هایی که این فدراسیون دارد، گفت: وزارت ورزش پرداختی به فدراسیون ها را بر اساس بودجه مصوب آنها انجام می دهد. حال ممکن است فدراسیونی کلی بدهی داشته باشد باید اینها را مدیریت کند. نباید بیش از اعتبار مصوب، بودجه ای به فدراسیونی داده شود.

کد خبر 3709433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha