۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۸

رئیس کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

ضد انقلاب توان خدشه به امنیت ایران را ندارد

ضد انقلاب توان خدشه به امنیت ایران را ندارد

کرمانشاه- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ضد انقلاب توان خدشه به امنیت و اتحاد ملت ایران را ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علاء الدین بروجردی پیش از ظهر امروز دوشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید حادثه تروریستی در شهرستان دالاهو، اظهار داشت: بنده به نمایندگی از تمامی نمایندگان ملت ایران در این مراسم حضور یافته ام تا اعلام کنم که ضد انقلاب این خواب را هیچگاه تعبیر شده نخواهد دید و این آرزو را به گور خواهد برد که بتواند امنیت، اتحاد و انسجام ما را دچار خدشه کند.

وی افزود: با فضل الهی و در زیر سایه پربرکت ولایت و اتحاد این ملت بزرگ باید بتوانیم مشکلات را یکی پس از دیگری به ویژه در عرصه مسائل اقتصادی در سالی که با عنوان سال اقتصاد مقاومتی در پیش رو داریم حل کنیم.

بروجردی با بیان اینکه عزم مجلس و دولت برای حل مشکلات اقتصادی مردم جزم است، گفت: سفر روز گذشته مسئولان برای بررسی یکی از پروژه های مهم منطقه صورت گرفته بود که متاسفانه منجر به از دست دادن دو تن از عزیزانمان شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه این دو تن به خیل عظیم شهدا پیوستند، گفت: بر اساس آیات قرآن، شهدا زنده هستند و قطعا روح این شهید در مراسم امروز حاضر است.

بروجردی با تقدیر از حضور مردم و مسئولان در مراسم امروز، حضور خود را به نمایندگی از تمامی نمایندگان خانه ملت در مراسم امروز اعلام کرد.

کد خبر 3710358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha