۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۱۶

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان خبر داد:

افزایش سقف تسهیلات صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری به ۳ میلیارد تومان

افزایش سقف تسهیلات صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری به ۳ میلیارد تومان

خرم آباد - مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از افزایش سقف تسهیلات صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری به سه میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد محمدی در این رابطه به خبرنگاران گفت: سقف تسهیلات صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری به سه میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: نمایندگی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک در شهرک صنعتی استان مستقر است که در سال گذشته سقف تسهیلات آن یک میلیارد تومان بود که خوشبختانه در سال جاری این مبلغ به سه میلیارد تومان افزایش یافته است.

فرزاد محمدی یکی از مشکلات اصلی واحدهای صنعتی لرستان را تأمین وثیقه برای اخذ تسهیلات بانکی عنوان کرد و گفت: از مشکلات موجود این است که ۱۰ بانک، طرف قرارداد این صندوق است و بیشتر بانک‌های دولتی را شامل نمی‌شود.

وی در واکنش به اظهارات برخی صنعتگران لرستانی که از ارسال درخواست تسهیلات بیش از سه میلیارد تومان به دبیرخانه صندوق انتقاد کردند گفت: صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک استان حق پذیرش درخواست تسهیلات بانکی بیش از سه میلیارد تومان را ندارد که این موضوع باید پیگیری شود.

وی اظهار داشت: صدور ضمانت‌نامه‌های پیش‌پرداخت، امکان خرید و توسعه انجام کار، برنامه‌های در دست تدوین صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک لرستان در سال جاری است.

محمدی گفت: در نهایت مقرر شد با توجه به پایلوت بودن استان به عنوان اقتصاد مقاومتی علاوه بر افزایش تعداد بانکهای طرف قرارداد صندوق، موضوع تفویض اختیار و توسعه حوزه اختیارات استان در خصوص پذیرش سقف ریالی پرونده متقاضیان در دستور کار قرار گیرد. 

کد خبر 3710524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha