۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۹:۳۳

در ۳ ماه امسال

تولید میعانات گازی بزرگترین فاز پارس جنوبی به ۶ میلیون بشکه رسید

تولید میعانات گازی بزرگترین فاز پارس جنوبی به ۶ میلیون بشکه رسید

بوشهر - تولید میعانات گازی فاز ١٢ مجتمع گاز پارس جنوبی (پالایشگاه نهم) در ۳ ماه امسال به بیش از ۶ میلیون و ۱۸۷ هزار بشکه رسید. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، غلامرضا بهمن‌نیا مدیر پالایشگاه نهم با اشاره به نام‌گذاری سال جدید با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار داشت: در مسیر تحقق و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، تولید میعانات گازی پالایشگاه نهم در ۳ ماه امسال، به ۶ میلیون و ۱۸۷ هزار و صد و سیزده بشکه رسید. 

وی در ادامه افزود: در بازه زمانی یادشده با تلاش کارکنان و متخصصان در پالایشگاه نهم، چهار هزار و ۷۸۴ میلیون استاندارد مترمکعب گاز تولید شده است. 

بهمن‌نیا با اشاره به رکورد بیشترین سهم تولید گاز شیرین در پالایشگاه نهم اضافه کرد: آمارها حاکی از آن است که بالاترین حجم فرآورش گاز شیرین در روزهای گذشته بالغ بر ۸۵ میلیون متر مکعب بوده است. 

بهمن‌نیا تصریح کرد: در ۳ ماه ابتدایی امسال، ۱۷ هزار و ۵۵۶ تن گوگرد دانه‌بندی شده در پالایشگاه نهم تولید شده است که امیدواریم همچنان با همین کیفیت به تولید گوگرد و سایر محصولات ادامه دهیم. 

به گزارش خبرگزاری مهر، پالایشگاه نهم یکی از تأسیسات مهم و استراتژیک حوزه انرژی کشور است که در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی نیز به عنوان یک مجموعه عظیم پالایشگاهی نقش بسیار درخوری دارد.

کد خبر 3710884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha