۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۹

جذب ۷.۸ میلیارد ریال کمک‌های مردمی ماه رمضان در بوشهر

جذب ۷.۸ میلیارد ریال کمک‌های مردمی ماه رمضان در بوشهر

بوشهر - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بوشهر از جذب ۷ میلیاردو ۸۱۲ میلیون ریال کمک های مردمی طی ماه مبارک رمضان درشهرستان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کمیته امداد، سید اکبر عدنانی با اشاره به کمک های انسان دوستانه مردم بوشهر در ماه مبارک رمضان گفت: این نهاد در ماه مبارک رمضان با تشکیل برنامه های منسجم در جهت حمایت بیش از پیش از نیازمندان و ایتام و ترویج وتبلیغ سنت های حسنه انفاق، برنامه های حمایتی و مشارکتی بسیاری از جمله اطعام وافطاری با غذای گرم(سفره های آسمانی) طرح همیان مولا(سبد غذایی)طرح مفتاح الجنه(بازدید از منازل مددجویان با حضور خیرین )جذب حامیان اکرام و محسنین و ... را انجام داده است.

وی افزود: در همین راستا طی ماه مبارک رمضان ۷ میلیاردو ۸۱۲ میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی از سوی مردم نوع دوست و خیر بوشهر به خانواده های معزز تحت حمایت کمیته امداد مساعدت شد.

عدنانی با بیان اینکه ۵ مرکز نیکو کاری در سطح شهرستان بوشهر فعالیت دارند، گفت: این مراکز نیکوکاری در ایام ماه مبارک رمضان فعالیت چشمگیری در جذب کمک های مردمی داشته اند که از همین رو موفق به جذب یک میلیارد ۲۲۰ میلیون ریال این کمک های مردمی شدند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بوشهر از جذب ۶۹۳ نفر حامی فرزند ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطر نشان کرد: این حامیان کفالت ۷۱۲ نفر از فرزندان ایتام و محسنین شهرستان را بر عهده گرفتند.

وی همچنین مبلغ جمع آوری فطریه و کفاره پایان رمضان را در شهرستان بوشهر ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

کد خبر 3711150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha