۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۲۲

مدیر درمان تأمین اجتماعی قم:

قم دارای محرومیت تاریخی است

قم دارای محرومیت تاریخی است

قم - مدیر درمان تأمین اجتماعی قم، این استان را جزو محرومترین استان‌های کشور برشمرد که دارای محرومیتی تاریخی است.

به گزارش خبرنگار مهر، داود علیمحمدی در دیدار با حجت الاسلام سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) که قبل از ظهر سه‌شنبه در حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، قم را شهری با محرومیت تاریخی دانست و گفت: با ورود به شهر قم و قرار گرفتن در جایگاه خدمت‌رسانی به مردم متوجه شدم که این استان جزو محرومترین‌ها در کشور است که با وجود ۷۵۰ هزار نفر بیمه شده، مردم این شهر از یک بیمارستان وابسته به تأمین جتماعی محروم هستند.

وی با اشاره به ساخت و راه اندازی بیمارستان امام رضا(ع) در سال ۹۲ گفت: این بیمارستان در ابتدا با ۱۰۰ تخت خواب کار خود را آغاز و در حال حاضر مجوز ۱۲۰ تختخوابی دریافت کرده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی قم در ادامه افزود: بیمارستان امام رضا(ع) در سال اول ۲ هزار بستری داشت که این رقم در حال حاضر به ۱۷ هزار بستری افزایش پیدا کرده و در سال گذشته نزدیک به 6 هزار جراحی نیز در این بیمارستان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در سه ماه اول سال جاری سه هزار بستری در این بیمارستان صورت گرفته، افزود: بیمارستان امام رضا(ع) جزو بیمارستان‌های برتر است و می‌توان گفت هر چند دارای نقاط ضعفی است که باید برطرف شود اما در هر حال به بلوغ خوبی رسیده است.

علیمحمدی در ادامه به انتقاد به بخشی از کارشکنی‌هایی که در رابطه با این بیمارستان صورت گرفت، ادامه داد: نزدیک به ۲ سال طور کشید تا با کشیدن جاده به سمت این بیمارستان موافقت شود و در حال حاضر تاکسی و یا اتوبوس واحدی که برای حرکت به سمت این بیمارستان در داخل شهر وجود داشته باشد تعبیه نشده است.

کد خبر 3711599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha