۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵

رئیس فدراسیون والیبال خبر داد:

اعلام آمادگی ۱۲ هزار نفر برای انجام تست استعدادیابی والیبال

اعلام آمادگی ۱۲ هزار نفر برای انجام تست استعدادیابی والیبال

همدان - رئیس فدراسیون والیبال به اعلام آمادگی بیش از ۱۲ هزار نفر برای انجام تست والیبال اشاره کرد و گفت: باید در شهرستان‌ها و استان‌ها استعدادیابی مستمر صورت گیرد.

محمدرضا داورزنی در گفتگو با مهر با بیان اینکه کشف و شکوفایی استعدادهای والیبال نقاط مختلف کشور از مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون والیبال است، گفت: روسای هیئت‌های استانی و شهرستانی ورزش والیبال باید این موضوع را به عنوان برنامه اصلی خود در نظر داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید با به‌کارگیری ظرفیت‌ها به پیشرفت والیبال کشور کمک کنیم، تاکید کرد: اگر فعالیت‌ها را با عملکرد گذشته مقایسه کنیم هیچ‌گونه پیشرفت و ترقی حاصل نخواهد شد.

با استفاده از روش‌های سنتی نمی‌توان به رشد و ارتقای ورزش دست پیدا کرد

محمدرضا داورزنی با تاکید بر اینکه با استفاده از روش‌های سنتی نمی‌توان به رشد و ارتقای ورزش دست پیدا کرد، گفت: باید به روز بود و با به‌کارگیری روش‌های نوین به پیشرفت دست یافت.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه ماندن در گذشته، فرصت‌سوزی است، گفت: در دنیای رقابتی امروز باید برنامه‌ریزی علمی و آموزشی را در دستور کار قرار داد.

داورزنی با ابراز خرسندی از اینکه در رشته والیبال به سکوی المپیک دست پیدا کرده ایم، عنوان کرد: قله افتخارات رشته‌های ورزشی المپیک است و فدراسیون والیبال با استراتژی درازمدت و برنامه عملیاتی سالانه به این نقطه دست یافت.

ورزش والیبال به یک برند همگانی تبدیل شده است

وی با تاکید بر اینکه در عرصه والیبال نیازمند استعدادیابی‌های هستیم و اگر هدف را قهرمانی قرار دهیم باید برای دست‌یابی به این مقطع با همه توان تلاش کنیم، گفت: ورزش والیبال به یک برند همگانی تبدیل شده است.

داورزنی با اشاره به اهمیت یافتن والیبال در بین عموم گفت: موفقیت والیبال در گرو فرآیندی فراگیر و همگانی است و باید در شهرستان‌ها و استان‌ها استعدادیابی مستمر صورت گیرد.

رئیس فدراسیون والیبال به اعلام آمادگی بیش از ۱۲ هزار نفر برای تست والیبال اشاره کرد و با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ شده تا میانگین قدی تیم والیبال به بالای ۲ متر برسد، گفت: این هدف هم اکنون در تیم والیبال نوجوانان محقق شده است.

داورزنی با تاکید بر اینکه با شرایط فعلی ایجاد شده برای ورزش والیبال باید اهداف جدیدی تدوین کنیم، گفت: ورزش والیبال سابقه ۵۲ دوره حضور در المپیک را در کارنامه خود ثبت کرده و اکنون که برای اولین بار در المپیک حضور پیدا کرده‌ایم باید با در نظر داشتن قدرت رقیبانمان، حفظ موقعیت کنیم.

والیبال سرمایه ای اجتماعی و برندی است که به تازگی به دست نیامده است

رئیس فدراسیون والیبال کشور با تاکید بر اینکه حفظ این وضعیت نیاز به استمرار حرکت و استعدادیابی‌های جدید و تلاش همه استان‌ها دارد گفت: رشته والیبال سرمایه ای اجتماعی و برندی است که به تازگی به دست نیامده و علاقه‌مندان زیادی را به خود اختصاص داده و اقبال مردم برای حضور فرزندانشان در این رشته چندین برابر شده است.

وی به سابقه والیبال همدان اشاره و عنوان کرد: همدان از استان‌های موفق در والیبال کشور به شمار می رود که بازیکنان موفقی را تربیت کرده است.

محمدرضا داورزنی خواستار تیمداری همدان در لیگ برتر شد و تاکیدکرد: باید حضور استان همدان در لیگ مستمر باشد و به صورت مقطعی به اداره تیم نپرداخت.

کد خبر 3712353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha