۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۸:۴۱

سرپرست محیط زیست استان قزوین:

انتقال زباله های شهری استان قزوین به جایگاه محمد آباد الزامی شد

انتقال زباله های شهری استان قزوین به جایگاه محمد آباد الزامی شد

قزوین- سرپرست محیط زیست استان قزوین گفت: انتقال تمامی زباله های تولید شده در شهرهای استان به سایت محمدآباد برای تامین سلامت مردم الزامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان چهارشنبه شب با حضور حبیبی معاون عمرانی استانداری، زاهد پور مدیر کل دفتر امور شهری، شمسی پور سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین و دیگر اعضای کارگروه استانی پسماند در سالن اجتماعات معاونت هماهنگی عمرانی استانداری برگزار شد.

سیاوش شمسی پور در این جلسه گفت: اقدامات دستگاه های مسئول و میزان پیشرفت مصوبات جلسات گذشته موجب شده است با همکاری و همیاری دستگاه های مسئول قزوین بتواند جایگاه برتر کشور در زمینه مدیریت پسماند را کسب کند و این افتخار مرهون همیاری و همدلی همه دست اندر کاران استان است.

در ادامه منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری گفت: توجه به مدیریت پسماند در استان با در نظر گرفتن محدودیت زمین و ارتباط مستقیم این موضوع با حفظ سلامت جامعه ضروری است.

وی افزود: با اقدامات مناسب صورت گرفته در راستای مدیریت پسماندخانگی، پزشکی و صنعتی در استان امیدواریم با پیگیری موثر وجدی مدیران اجرایی بتوانیم در زمینه مدیریت مطلوب پسماندهای کشاورزی و برق و الکترونیک در استان نیز به نتایج خوبی دست یابیم.

در ادامه شرکت کنندگان دیدگاه و پیشنهادات خود را مطرح کردند و پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی گرفته شد.

در این جلسه مقرر شد تمامی شهرهای استان به استثنای شهرهای آوج و معلم کلایه زباله های شهری خود را به سایت محمد آباد منتقل کنند.

کد خبر 3713152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha