۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۰۳

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش:

بازنشستگان می‌توانند در ریاست هیئت‌های ورزشی حضور یابند

بازنشستگان می‌توانند در ریاست هیئت‌های ورزشی حضور یابند

اردبیل – معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور بازنشستگان در ریاست هیئت‌های ورزشی استان‌ها بلامانع است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره ورزش اردبیل سید نصرالله سجادی عصر پنج‌شنبه در نشست مشترک با معاونت ورزشی و ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: حضور بازنشستگاه در ریاست هیئت‌ها مانعی ندارد.

وی تأکید کرد:  با توجه به اینکه هیئت‌های ورزشی یک نهاد کاملاً غیردولتی است و روسای هیئت‌های ورزشی استان به صورت افتخاری در هیئت‌ها مشغول فعالیت هستند و هیچ‌گونه حقوق و مزایایی از این بابت دریافت نمی‌کنند مانعی برای فعالیت بازنشستگان وجود ندارد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: اساسنامه‌ها  و ابلاغیه‌های که در گذشته به ادارات کل ارسال شده است مورد بازبینی قرار گرفته و فرم اصلاح شده به زودی ابلاغ می‌شود.

سجادی در خصوص برگزاری مجامع سالانه هیئت‌های ورزشی در استان‌ها متذکر شد: هیئت‌های ورزشی ملزم هستند که هر ساله مجامع سالانه را برگزار کنند و  دستورالعمل مجامع هم به فدراسیون‌ها و هم به ادارات کل استان‌ها ابلاغ شده است

وی در مورد اعزام‌های برون‌مرزی نیز اضافه کرد: هر تیمی که قرار است برای برگزاری مسابقات برون‌مرزی اعزام شود باید این مهم در شورای برون‌مرزی مطرح شود تا در مورد اعزام نفرات در این شورا تصمیم‌گیری شود.

کد خبر 3713671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha