۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۹:۴۵

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

تعطیلی برخی کارخانه های تولیدی مایه تأسف است/ضرورت حل مشکل تولید

تعطیلی برخی کارخانه های تولیدی مایه تأسف است/ضرورت حل مشکل تولید

شرق استان تهران-نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس با اشاره به اینکه تعطیلی برخی کارخانه های تولیدی مایه تأسف است، گفت:امروز واحدهای صنعتی و تولیدی متعددی در کشور با مشکل مواجه هستند.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در کشور اظهار داشت: امروز واحدهای صنعتی و تولیدی متعددی در کشور با مشکل مواجه هستند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تکیه بر تولید داخلی افزود: باید تولید داخلی تقویت شود و در صورت برنامه ریزی و همت مسئولان این امر شدنی است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال جاری را به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند و باید از همه توان و ظرفیت برای تحقق منویات رهبری استفاده کرد و در این میان حل مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی و رونق تولید داخلی یک ضرورت انکار ناپذیر محسوب می شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حل مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی، زمینه ساز رونق اقتصادی کشور شده و اشتغالزایی را برای کشور به ارمغان می آورد.

وی با ابراز تأسف از تعطیلی برخی واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: امروز برخی واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل شده و یا در معرض تعطیلی قرار گرفته اند.

نقوی حسینی تأکید کرد: انتظار ما از دولت آن است که ستاد ویژه ای برای حل مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی  که در معرض تعطیلی قرار داشته و یا تعطیل شده اند، تشکیل داده و به صورت عملیاتی مشکلات را بررسی کند.

وی بیان داشت: هم اکنون در منطقه ما، کارخانه هایی نظیر کارخانه قند، پارس سرام، آجر ثبات و غیره با مشکل مواجه اند و امروز دغدغه بیکاری کارگران به معضلی جدی تبدیل شده است.

کد خبر 3713756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha