۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۹:۳۷

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

اغراض سیاسی نباید در آموزش واردشود/ضرورت پیگیری مشکل معیشت معلمان

اغراض سیاسی نباید در آموزش واردشود/ضرورت پیگیری مشکل معیشت معلمان

شرق استان تهران-نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس گفت: در مجلس شورای اسلامی پیگیری مشکلات معیشتی فرهنگیان را با جدیت دنبال می کنم.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که آموزش و پرورش به عنوان زیربنای یک کشور محسوب می شود، اظهار داشت: باید توجه جدی و ویژه به موضوع تعلیم و تربیت و پرورش فکری و روحی آینده سازان ایران اسلامی شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: کشورهای مختلف دنیا سرمایه گذاری هنگفتی را بر روی آموزش و پرورش می کنند تا زمینه رشد و توسعه جامعه خود را رقم بزنند.

وی با اشاره به وجود مشکلات معیشتی برای فرهنگیان اضافه کرد: فرهنگیان از جمله اقشار پرتلاش جامعه محسوب می شود که با مشکلات معیشتی مواجه هستند.

نقوی حسینی با تأکید بر این نکته که مشکلات فرهنگیان را به خوبی درک می کند، گفت: بنده خود یک فرهنگی بوده و خانواده ام نیز از فرهنگیان محسوب می شوند، به همین خاطر با مشکلات فرهنگیان آشنا هستم.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در مجلس شورای اسلامی و در تریبون های مختلف، پیگر مشکل معیشتی فرهنگیان هستم.

نقوی حسینی با اشاره به این نکته که نباید اغراض سیاسی وارد مسائل آموزشی شود، افزود: تاکنون از تریبون های مختلف و در محافل گوناگون تذکرات لازم را به مسئولان درباره بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان داده ام و معتقدم که باید به وضعیت معیشتی معلمان توجه جدی شود.

کد خبر 3714245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha