۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۰۸

رئیس هیئت تنیس روی میز قم در گفتگو با مهر خبر داد:

درخشش دختران قمی در مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشور

درخشش دختران قمی در مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشور

قم - رئیس هیئت تنیس روی میز قم از درخشش دختران نونهال قمی در مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشور به میزبانی همدان خبر داد.

محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز رنکینگ دختران نونهال سراسر کشور در حالی برگزار شد که تیم تنیس روی میز قم با ۴ ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت کرد که ۲ نفر از این جمع در دور مقدماتی حذف شدند و ۲ نفر به مرحله حذفی رسیدند.

وی افزود: ساره احمدی و مهسا رشیدی پینگ پنگ بازان دختر قمی در مسابقات رده بندی کشور در همدان موفق شدند با برتری بر حریفان خود با دو پیروزی به عنوان سرگروه به مرحله حذفی مسابقات راه یابند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: ریحانه عسگری و سارا کراری دیگر پینگ پنگ بازان قمی بودند که در مرحله مقدماتی حذف شدند اما درخشش ساره احمدی پینگ پنگ باز نونهال قمی در همدان کماکان ادامه دارد و وی عملکردی فراتر از حد انتظار داشته است.

عموییان بیان داشت: ساره احمدی در مرحله گروهی موفق شد با ۲ برد ۳ بر صفر بر حریفانی از آذربایجان شرقی و بوشهر به عنوان سرگروه به مرحله حذفی ر اه یابد و در جدول حذفی دور اول با قرعه استراحت روبرو شد.

وی عنوان کرد: احمدی در دور دوم مرحله حذفی حریفی از تهران را در یک رقابت زیبا ۳ بر یک شکست داد وبه جمع ۳۲ نفر برتر کشور راه یافت و در مرحله سوم حذفی موفق شد مقدم از خراسان رضوی را با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کند و به جمع ۱۶ نفر برتر کشور راه یافت.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: در دور چهارم حذفی ساره احمدی با روحیه‌ای بسیار خوب حریف تهرانی خود را با قدرت با نتیجه ۳ بر یک شکست داد تا به دسته برتر نونهالان کشور صعود کند ضمن اینکه این مسابقات با شرکت ۱۱۸ ورزشکار در ۳۹ گروه در همدان برگزار می‌شود.

کد خبر 3714255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha