۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹

آغاز امتحانات شفاهی خارج فقه و اصول حوزه علمیه خراسان

آغاز امتحانات شفاهی خارج فقه و اصول حوزه علمیه خراسان

امتحانات شفاهی خارج فقه و اصول با حضور ۱۱۵۰ تن از طلاب سطح ۴، از امروز آغاز شد و به مدت ۹ روز ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام صفرعلی فتح‌اللهی، مسئول برگزاری امتحانات شفاهی خارج فقه و اصول حوزه علمیه خراسان گفت: امتحانات شفاهی خارج فقه و اصول از شنبه ۲۶ تیرماه آغاز می‌شود و به مدت ۹ روز ادامه پیدا می‌کند.

وی مدرسه علمیه عالی نواب را محل برگزاری این آزمون معرفی کرد و افزود: ۱۱۵۰ تن از طلابی که چندی پیش در آزمون کتبی شرکت کردند، مطابق برنامه اعلام شده در آزمون شفاهی نیز شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام فتح‌اللهی با بیان این‌که ۳۶ تن از اساتید درس خارج حوزه علمیه خراسان در ارزیابی علمی طلاب سطح ۴ مشارکت دارند، عنوان کرد: اساتید و ممتحنین دعوت شده در ۱۰ گروه به بررسی سطح علمی شرکت‌کنندگان می‌پردازند.

مسئول برگزاری امتحانات شفاهی خارج فقه و اصول حوزه علمیه خراسان اضافه کرد: ۶ تن از اساتید نیز مسئولیت بررسی تقریرات طلاب را بر عهده گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، روزانه حدود ۱۲۰ نفر از طلاب شرکت‌کننده در آزمون در نوبت صبح و عصر و در ساعات ۷:۳۰ الی ۱۱ و ۱۶:۳۰ الی ۱۹ در آزمون شفاهی شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام فتح‌اللهی با بیان این‌که طلاب موظفند نیم ساعت قبل از زمان اعلام شده در پورتال شخصی‌شان در محل آزمون حضور داشته باشند، اضافه کرد: عدم حضور طلاب در محل آزمون و در زمان تعیین شده، موجب محروم شدن ایشان از امتحان می‌شود.

وی ضمن متذکر شدن اهمیت دوچندان آزمون کتبی گفت: در تعیین نمره نهایی طلاب شرکت‌کننده، نمره آزمون کتبی و تقریرات ضریب ۱ و آزمون شفاهی ضریب ۲ خواهد داشت.

مسئول برگزاری امتحانات شفاهی خارج فقه و اصول حوزه علمیه خراسان گفت: پس از جمع‌بندی ارزیابی شفاهی و تقریرات طلاب و با در نظر گرفتن نمره کتبی، معدل کلی شرکت‌کنندگان در آزمون در پورتال شخصی ایشان درج خواهد شد.

کد خبر 3714619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha