۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۹:۵۸

در لیگ والیبال نوجوانان کشور انجام شد؛

برتری تیم والیبال قم برابر ایلام در نخستین گام

برتری تیم والیبال قم برابر ایلام در نخستین گام

قم - رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: تیم والیبال رده سنی نوجوانان قم در لیگ والیبال نوجوانان کشور برابر ایلام به پیروزی رسید.

سید ابوالفضل احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت‌های والیبال نوجوانان کشور عصر یکشنبه در شهرکرد آغاز شد و تیم والیبال قم در اولین دیدار خود موفق عمل کرد و حریف خود را شکست داد.

وی افزود: ایلام، نخستین حریف تیم نوجوانان قم بود که این بازی در ‌نهایت با پیروزی ۳ بر یک تیم والیبال قم به پایان رسید تا نماینده قم با روحیه‌ای خوب بخود را مهیای بازی دوم برابر تیم خراسان جنوبی کند.

رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: تیم‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، بوشهر، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، هرمزگان و ایلام تیم‌های حاضر در این مسابقات هستند و در قالب ۲ گروه برابر حریفان خود به میدان می‌روند.

احمدی بیان داشت: گروه الف این رقابت‌ها را تیم‌های چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد و گروه ب را تیم‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، ایلام، بوشهر و قم تشکیل داده‌اند.

وی عنوان کرد: محمد امین قربانی، علی بیگدلی، حسین فیروزپور، احسان حسین‌پور، رضا گودرزی، محمد حسین محمدی تبار، وحید نجفی، علیرضا جعفری، علی دلیر، سید محمد جواد قدسی، مهدی زهاوی و محمد متین فراهانی فهرست نفرات تیم والیبال نوجوانان استان قم را تشکیل می‌دهند.

رئیس هیئت والیبال استان قم تصریح کرد: تیم والیبال رده سنی امید قم چندی پیش در مسابقات دسته دوم امیدهای کشور در اراک شرکت کرد که البته موفق به کسب نتایج قابل توجهی نشد و تمامی دیدارهای خود را واگذار کرد.

کد خبر 3716564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha