۱ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۳۳

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد:

فعالیت پتروشیمی لرستان به‌زودی ازسرگرفته می‌شود/سرعت دراطفای حریق

فعالیت پتروشیمی لرستان به‌زودی ازسرگرفته می‌شود/سرعت دراطفای حریق

خرم آباد - مسئول روابط عمومی شرکت پتروشیمی لرستان اعلام کرد که فعالیت این شرکت به زودی از سر گرفته می شود.

احد پورکرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آتش سوزی در خط انتقال گاز پلی اتیلن غرب کشور مربوط به خطی بوده که خوراک پتروشیمی خرم آباد را تامین می کرده است.

وی با بیان اینکه جزئیات علت این حادثه فعلا مشخص نیست و در دست بررسی است تصریح کرد: باید از گمانه زنی در این زمینه تا بررسی تخصصی خودداری کرد.

پورکرمی با بیان اینکه این خط انتقال فعلا دارای مشکل است و یادآور شد: تا شنبه عصر مسیر خط لوله و فعالیت آن به روال عادی برمی گردد و در سریع ترین زمان فعالیت پتروشیمی لرستان از سر گرفته می شود.

مسئول روابط عمومی شرکت پتروشیمی لرستان با بیان اینکه این گونه اتفاقات در خطوط انتقال نفت و گاز رخ می دهد افزود: این آتش سوزی در مدت زمان ۴ ساعت با همکاری شرکت خط لوله اتیلن غرب و ستاد حوادث غیرمترقبه استان خاموش شد.

پورکرمی با اشاره به تقدیر مدیران پتروشیمی لرستان از استاندار به خاطر همکاری در اطفای حریق این خط لوله ابراز امیدواری کرد که پتروشیمی لرستان به زودی راه اندازی مجدد شود.

بنابراین گزارش آتش‌سوزی در خط لوله پلی اتیلن غرب عصر امروز جمعه در حالی رخ داد که ارتفاع زبانه‌های آتش در این حادثه به ۳۰ متر رسید.

آتش‌سوزی در خط لوله پلی اتیلن غرب ساعت ۱۶.۱۵ دقیقه عصر امروز (جمعه) رخ داد که مطابق آخرین آمار اعلام شده توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی این حادثه ۱۸ مصدوم و به گفته مسئولان ستاد حوادث ۱۲ مصدوم داشته است.

رضا آریایی مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان از تخلیه یک روستا و اعزام بالگرد به منطقه در جریان این حادثه خبر داد.

 این خط انتقال به شرکت پلی اتیلن غرب کشور مربوط  می شود.

کد خبر 3720547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha