۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸

مدیر مرکز بهداشت شماره یک اصفهان:

۴۰ هزار کیلو مواد غذایی فاسد در اصفهان کشف شد

۴۰ هزار کیلو مواد غذایی فاسد در اصفهان کشف شد

اصفهان - مدیر مرکز بهداشت شماره یک اصفهان گفت: طی ۵ ماه اخیر، ۴۰ هزار کیلو انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در اصفهان کشف و ضبط شد.

حمید ترک زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای اسفند سال گذشته تا پایان تیرماه ۹۵ در بازه زمانی پنج ماهه نزدیک به ۴۰ هزار کیلو انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط در اصفهان کشف و توقیف شد.

وی بیان داشت: اکثر این مواد غذایی با توجه به فساد پذیربودن در محل کشف با رضایت متصدی معدوم و بیش از ۱۰ هزار کیلوگرم نیز از این مواد غذایی در انبارهای بهداشت محیط نگهدای و با تنظیم صورتجلسات مربوطه و دریافت تاییدیه معدوم سازی از دادسرای عمومی شهرستان و با مساعدت و همکاری شهرداری منطقه، انبارها تخلیه و برای معدوم سازی به محل دفن زباله شهرستان منتقل شد.

مدیر مرکز بهداشت شماره یک اصفهان اعلام کرد: واحد بهداشت محیط شماره یک اصفهان در راستای کنترل مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و نظارت ویژه بر شرایط تولید انواع مواد غذایی در کارگاه های مجاز و غیرمجاز در سطح منطقه تحت پوشش مرکز، موفق به توقیف و جمع آوری مقادیر بسیار زیادی انواع مواد غذایی تاریخ گذشته، فاسد، تقلبی و غیر قابل مصرف شد.

وی بیان داشت: به همه متصدیان و فروشندگان مواد غذایی توصیه می‌شود که نهایت دقت را در عرضه و تولید مواد غذایی داشته باشند و امنیت و سلامت مواد غذایی را در سطح شهر و روستا در اولویت اقدامات خود قرار دهند، در غیر این صورت پرونده آنها به همراه گزارش تخلفات مربوطه به مراجع قضایی ارسال و برخورد لازم انجام خواهد شد.

کد خبر 3724075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha